ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 - ساعت 15:02:35
چاپ خبر

توضیحات بنیاد رودکی در پی انتشار خبر «حرمت‌شکنی عاشورا با آوازخوانی زن»

بنیاد رودکی وابسته به معاونت هنری ارشاد در پی انتشار گزارش و فیلمی مبنی بر تک‌خوانی زن در اجرای «اپرای عاشورا» توسط ارکستر سمفونیک تهران، توضیحاتی را ارائه کرده است.

توضیحات بنیاد رودکی در پی انتشار خبر «حرمت‌شکنی عاشورا با آوازخوانی زن»

به گزارش خبرگزاری فارس، در متنی ارسال شده از سوی بنیاد رودکی آمده است: «بنیاد رودکی اعلام می‌دارد که این فیلم متعلق به تمرین ارکستر سمفونیک است که در حین تست صدا( ساندچک) فیلمبرداری شده است و تصویر برداری از پشت صحنه، کنار خواننده زن گرفته شده و بدیهی ا‌ست که در این شرایط بلندگو صدایی که به آن نزدیک است را ضبط می‌کند. در اپرای عاشورا هیچ تک خوانی زنی وجود نداشته و در کنار خانم خواننده، مردی به صورت همزمان آواز می‌خواند.

در پی این توضیحات روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، تک خوانی زن در اجرای اپرای عاشورا را کاملا تکذیب می کند و اعلام می‌دارد که در اجرای اصلی که با حضور تماشاگران به روی صحنه رفته هم خوانی خانم و آقا بوده است، لذا در این خصوص از مسئولین آن رسانه دعوت می‌شود تا به تماشای این برنامه نشسته تا شبهه‌های پیش آمده بر طرف گردد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که خبرگزاری فارس در آخرین پاراگراف از گزارش خود اعلام کرده است که ارکستر سمفونیک تهران همزمان با اولین شب از محرم الحرام سال 1437 قمری با اجرای «اپرای عاشورا» نوشته بهروز غریب پورو به آهنگسازی بهزاد عبدی آغاز شده است که جا دارد در اصلاح این خبر اعلام کنیم که ارکستر سمفونیک تهران از شب سوم محرم الحرام سال مذکور به روی صحنه رفته است.»

تک خوانی زن, بنیاد رودکی, حرمت شکنی, اپرای عاشورا, توضیح,
آمار بازدید : 915
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500