ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 29 مهر 1394 - ساعت 19:24:16
چاپ خبر

آثار آهنگسازان ايرانی توسط اركستر سمفونيك ضبط می شود

«علی رهبری» از هفته‌ی سوم آبان ماه، ضبط آثار آهنگسازان ایرانی را كه پیش از این وعده‌ی آن را داده بود، آغاز خواهد كرد.

آثار آهنگسازان ايرانی توسط اركستر سمفونيك ضبط می شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، در این لیست بسیاری از چهره‌های برتر آهنگسازی كلاسیك ایران كه بسیاری از آنان نیز نگاه‌های بسیار متفاوتی در زمینه‌ی موسیقی دارند، قرار دارند.

«علی رهبری» این روزها و در میان تنش‌هایی كه برای اركسترش به وجود آمده است، در خارج از كشور به سر می‌برد؛ او البته نشان داده است كه توجه چندانی به این حاشیه‌ها كه از همان ابتدای حضورش در ایران به شكل‌های گوناگون وجود داشت، ندارد و به تنها چیزی كه فكر می‌كند، ارتقای سطح اركسترِ تحتِ مدیریتش است. او حالا می‌خواهد از هفته‌ی سوم آبان ماه، آثار آهنگسازان ایرانی را ضبط كند؛ آهنگسازانی كه تعداد بسیاریشان تاكنون اقبال آن را نداشته‌اند كه آثاری كه خلق كرده‌اند، منتشر شود.

او پیش از این، سمفونی 9 دوژاك را همراه با نوازندگان اركستر سمفونیك ضبط كرده بود و به موسسه‌ی ناكسوس ارسال كرده بود كه آنان برای پخش جهانی آن اقدام كردند. حالا نیز این احتمال وجود دارد كه آثار آهنگسازان ایرانی نیز به این موسسه ارسال شود تا به صورت جهانی ارسال شود. در این میان البته نام تعدادی از آهنگسازان در این لیست دیده نمی‌شود؛ اما رهبری قول داده است كه به تدریج تمامی آثار آنها را ضبط خواهد كرد.

علی رهبری, آهنگسازان ایرانی, ارکسترسمفونیک, هفته سوم, آبان ماه,
آمار بازدید : 970
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500