ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 4 آبان 1394 - ساعت 18:31:28
چاپ خبر

«شِکوه های بی‌کلام» موسیقی شد/ آلبومی همراه با کانادایی‌ها

آلبوم موسیقی «شِکوه های بی کلام» به آهنگسازی امین هنرمند و حضور جمعی از نوازندگان ایرانی و نوازندگان ارکستر سمفونیک جوانان تورنتو منتشر شد.

«شِکوه های بی‌کلام» موسیقی شد/ آلبومی همراه با کانادایی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «شکوه های بی کلام» شامل دو اثر الکترواکوستیکِ «شکوه های بی کلام» و «تمبر شرقی» به سبک موسیقی کانکریت و چهار قطعه اکوستیک شامل کنسرتو برای فلوت، پیانو و ارکستر زهی، پرسه در ذهن، گفتگوی پرشور و سینفونیتا است.

در توضیح محتوای این آلبوم که توسط موسسه فرهنگی هنری «ماهور» منتشر شده، آمده است: «برای ساخت قطعه های الکترواکوستیک ابتدا اصوات طبیعی نظیر صدای ساز و صدای انسان ضبط و سپس به وسیله کامپیوتر پردازش شده اند. قطعات اکوستیک نیز تنوع بسیاری دارند و به لحاظ ترکیب سازی از یک ساز تا ارکستر سمفونیک را در بر می گیرند. اگر چه برخی عناصر موسیقی ایرانی کم و بیش در قطعات مجموعه نهفته است، وابستگی این مجموعه با موسیقی ایران، توسط تم های محلی کنسرتو و رنگ ساز کمانچه در تمبر شرقی نمود واضح تری پیدا می‌کند. از طرف دیگر، سبک، فرم، زبان هارمونیک و ترکیب های سازی نیز تأثیرپذیری از میراث موسیقی کلاسیک را به نمایش می گذارد. در کنار تمامی این عناصر، سعی بر این بوده است که زبان شخصی آهنگساز، این مجموعه را از سایر آثار معاصر متمایز کند. «شکوه‌های بی کلام» توسط جمعی از نوازندگان توانمند ایران و همچنین ارکستر سمفونیک جوانان تورنتو اجرا و ضبط شده است.»

 امین هنرمند آهنگساز این آلبوم از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در رشته موسیقی دانشگاه تهران به پایان رسانده است. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی در حوزه موسیقی کلاسیک برای ادامه تحصیل عازم كانادا شد و سپس مدرك کارشناسی ارشد آهنگسازی و دكترای آهنگسازی را با بورس كامل از دانشگاه تورنتو دریافت كرد.

چَن كانین، الكساندر رَپوپورت، كریستوس هاتزیس در رشته آهنگسازی و ارکستراسیون، رایان مَكلِلند در رشته آنالیز موسیقی تنال، مارك سالمِن در رشته آنالیز موسیقی آتنال، دنیس پتریك در رشته موسیقی الكترواكوستیك، مورِی شِیفر، جورج سانتاكیس، روبرتو سیِرا، الهَندرو وینیائو  در رشته موسیقی الكترواكوستیك و مایكل دنا در رشته موسیقی فیلم از استادان امین هنرمند در طول دوران تحصیل هستند.

مراسم رونمایی از این آلبوم روز پنجشنبه ٧ آبان ماه از ساعت ١٦در محل خانه موسيقي برگزار مي‌شود.

شکوه های بی کلام, آلبوم, موسیقی, جدید, ارکسترسمفونیک تورنتو,
آمار بازدید : 977
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500