ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 آبان 1394 - ساعت 13:33:01
چاپ خبر

«علی‌زند وکیلی» رادیویی شد

مستند فرهنگی و هنری «هاشور» سه شنبه با حضور علی زند وکیلی، خواننده تیتراژ سریال‌های «پژمان» و «شاهگوش» از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

«علی‌زند وکیلی» رادیویی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طیبه نهانی، تهیه کننده برنامه از روایت متفاوت فرهنگ هنر ایران در شبکه رادیویی تهران خبر داد و گفت: در برنامه جدید «هاشور» با اهالی فرهنگ و هنر، از روایت متفاوت فرهنگ هنر ایران گفت وگو می شود. امشب پنجم آبان، از ساعت 22 علی زند وکیلی خواننده و نوازنده اهل شیراز، یکی از جوان‌ترین خواننده‌های سبک سنتی - تلفیقی مهمان شنونده های رادیو تهران است.

از جمله کارهای شاخص زند وکیلی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های «دزد و پلیس»، «پژمان (آخر قصه)» و «شاهگوش (زهره)» اشاره کرد. به تازگی نیز قطعه «باب الحوائج» با صدای مشترک علی زند وکیلی و محمد زند وکیلی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع)، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

تهیه کننده هاشور به گپ و گفت فرهنگی و هنری با این خواننده جوان اشاره کرد و افزود: روایت ما مستندی است از دنیای فرهنگ و هنر، که با مهمان برنامه از زوایای مختلف گفت وگو می شود و تمرکز بر موسیقی است.

وی خاطر نشان کرد: مستند «هاشور» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران است که در قالب مستند فرهنگی و هنری از شنبه تا پنج شنبه روی آنتن می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و طیبه نهانی در خارج از استودیو شبکه رادیویی تهران تهیه و تقدیم مخاطبان می شود.

علی زندوکیلی, رادیو, رادیوتهران, مستندهاشور, سریال شاهگوش,
آمار بازدید : 965
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500