ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 آبان 1394 - ساعت 13:35:02
چاپ خبر

موزیک‌ویدئو «ادل» در یک روز 27 میلیون‌بار دیده شد

موزیک‌ویدئو تک‌آهنگ جدید «اَدِل» خواننده سرشناس انگلیسی در اولین روز انتشار در مدت 24 ساعت، 27.7 میلیون بار دیده شد.

موزیک‌ویدئو «ادل» در یک روز 27 میلیون‌بار دیده شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ تک‌آهنگ «سلام، صدامو می‌شنوی» از آلبوم هنوز منتشرنشده «25» با ثبت 27.7 میلیون بار دیده شدن در مدت 24 ساعت، رکورد پربازدیدترین موزیک‌ویدئو را از آن خود کرد.

این تک‌آهنگ در آستانه شکستن رکورد فروش نیز قرار دارد، به‌گونه‌ای که در مدت سه روز، 160 هزار نسخه از آن به‌فروش رفته، همچنین 156 هزار بار در انگلیس و 450 هزار بار در آمریکا دانلود شده است.

«اَدِل» خواننده انگلیسی است که با انتشار دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «21» در سال ۲۰۱۱ به اوج شهرت رسید. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

این خواننده جوان علاوه بر کسب 10 جایزه گرمی، موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار برای ترانهٔ فیلم «اسکای‌فال» (جیمزباند) نیز شده و تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش و بیش از ۵۰ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌های او در سراسر جهان فروخته شده است.

به گزارش گاردین، آلبوم جدید «اَدِل» به نام «25» روز 20 نوامبر سال 2015 منتشر خواهد شد و به‌تازگی تک‌آهنگ «سلام، صدامو می‌شنوی» از همین آلبوم منتشر شده است.

موزیک ویدیو, ادل, انگلیس, خواننده, بازدیدمیلیونی,
آمار بازدید : 1,133
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500