ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 - ساعت 12:56:50
چاپ خبر

محسن شریفیان ساخت موسیقی «آه ای عبدالحلیم» را بر عهده دارد

«محسن شریفیان» این روزها مشغول ساخت موسیقی فیلم «آه ای عبدالحلیم» به کارگردانی «احسان عبدی‌پور» است.

محسن شریفیان ساخت موسیقی «آه ای عبدالحلیم» را بر عهده دارد

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، این آهنگساز و نوازنده‌ی نی‌انبان که توانسته به تازگی از سوی کمیته‌ى ثبت میراث کشور، پرونده مهارت ساخت و نواختن نی انبان را به نام خود ثبت کند، در حال تجربه‌ی ساخت موسیقی فیلمی است که بازیگرانی چون «رضا یزدانی» در آن حضور دارند. «یزدانی» پیش از این در فیلم‌های مسعود کیمیایی، قطعاتی را اجرا کرده و در فیلم «طهران،‌تهران» ساخته‌ی «داریوش مهرجویی» نیز ظاهر شده بود و حالا برای چندمین بار است که در نقش خود – خواننده- در فیلمی بازی می‌کند.

این آهنگساز در این باره می‌گوید:‌ »آه‌ای عبدالحلیم به زندگی یک گروه موسیقی جوان در بوشهر می‌پردازد. فیلم‌نامه‌ی این اثر را خود آقای عبدی‌پور نگاشته است. این فیلم که یک ملودرام اجتماعی است؛ درباره‌ی یک گروه موسیقی بوشهری است و رضا یزدانی نقش یک خواننده راک را بازی می کند. البته موسیقی‌ای که در این اثر استفاده می‌شود، بومی نیست و از موسیقی‌های گسترده‌تری استفاده کرده‌ام.»

فیلمبرداری این اثر از نیمه‌های آبان ماه آغاز شده است؛ اما «شریفیان» پیش از‌ کلید خوردن این اثر ساخت موسیقی آن را آغاز کرده بود، به طور کلی موسیقی در «آه ای عبدالحلیم» نقش مهمی دارد. این اثر چهار پرسوناژ اصلی دارد و علاوه بر «رضا یزدانی»، مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی نیز در آن حضور دارند. این فیلم سومین فیلم بلندسینمایی احسان عبدی‌پور است و مهتاب کرامتی به عنوان سرمایه‌گذار و حامی در کنار طهورا ابوالقاسمی تهیه‌کننده «آه‌ای عبدالحلیم» حضور دارد. احسان عبدی‌پور پیش از این فیلم «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» را ساخته بود.

محسن شریفیان, گروه لیان, احسان عبدی پور, آه ای عبدالحلیم, رضایزدانی,
آمار بازدید : 1,259
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500