ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 - ساعت 13:02:52
چاپ خبر

جهانگیر رها: دغدغه اجتماعی محیط زیستی هنوز همه گیر نشده است/ ˝اشک سیاه˝ نقد شد

سه شنبه پنجم آبان ماه، موسسه سرنا میزبان جلسه نقد و بررسی آلبوم اشک سیاه از گروه خورشید سیاه بود.

جهانگیر رها: دغدغه اجتماعی محیط زیستی هنوز همه گیر نشده است/ ˝اشک سیاه˝ نقد شد

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازهنرآنلاین، آلبوم "اشک سیاه" عصر دیروز سه شنبه 5 آبان ماه در موسسه "سرنا" با حضور عوامل اجرایی این آلبوم نقد شد.

در ابتدی این نشست علیرضا ایرانی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت از راه‌اندازی وب سایت "سرنا نیوز" تا چندی دیگر خبر داد و بعد از آن، طاهر علی رمضانی نوازنده و همخوان گروه "اشک سیاه" صحبتهایش را در خصوص این گروه آغاز کرد و خود را تنها گروه حامی محیط زیست نامید.

جهانگیر رها از دیگر عوامل آلبوم نیز در ادامه و در همین راستا گفت: مسئله محیط زیست در سال‌های گذشته آنقدر برجسته نبود اما الان کمی فراگیر شده است اما در انواع هنرها خبری از آن نیست.

وی درخصوص انتخاب سبک راک نیز ادامه داد: این سبک از قبل تعیین شده نبود و خروجی و توانایی اعضای گروه اینگونه بود، برای ما نیز مهم نیست چه سبکی بخوانیم و دیگران روی آن چه اسمی گذاشته‌اند.

در ادامه رمضانی با اشاره به فروش این آلبوم گفت: برخی از اشکالات به گروه بر می‌گردد و اینکه آلبوم کم فروخته شده یا شنیده نشده دلیلش این است که شاید جلوتر از مردم و چیزی که الان در بازار است حرکت می‌کنیم ولی تا جایی که می‌توانیم باید صدای‌مان را به گوش‌ها برسانیم.

او اضافه کرد: این روزها نیز درگیر ضبط آلبوم بعدی خود هستیم و اگر اسپانسری نیز به ما اضافه شود به برگزاری کنسرت هم فکر می‌کنیم.

جهانگیر رها در  بخش دیگری از این نشست به دغدغه محیط زیست اشاره کرد و گفت: دغدغه اجتماعی محیط زیستی هنوز همه‌گیر نشده، اما هنرمند باید جلوتر از مردم باشد و بتواند در این راه آثارش را عرضه کند. ما وقتی با بچه‌های محیط زیستی به گفتگو نشستیم از کلمات و اصطلاحاتی استفاده می‌کردند که منبع الهام است. دغدغه‌ها نیز رو به افزایش است و ما داریم در آنها زندگی می کنیم. در همین راستا رسانه‌ها و به ویژه روزنامه‌ها را رصد کنید و دغدغه‌های اصلی را در آنها ببینید و مطرح کنید.

رها ادامه داد: در ادامه همین دغدغه‌هایمان نیز آخرین ترک منتشز شده را به کودکان اختصاص دادیم و در آلبوم جدید نیز جای خواهد گرفت.

ایرانی نژاد نیز در انتها پیرامون آلبوم گفت: هنرمند باید نسبت به دردهای اجتماع؛ درد را بیشتر بشناسد و از درک و شعور بالایی برخوردار باشد تا بتواند آنرا به خوبی به تصویر بکشد. اشک سیاه ماهیت اعتراض و نگاه و راه حل‌های زیادی را برای جامعه دارا است. سبک راک نیز بیشتر یک فلسفه است و مخاطب عام و کودک و... ندارد.

"اشک سیاه"  دومین آلبوم گروه خورشید سیاه است.

جهانگیررها, دغدغه, محیط زیست, اشک سیاه, رونمایی, جلسه نقدوبررسی,
آمار بازدید : 1,208
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500