ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394 - ساعت 15:15:58
چاپ خبر

لغو کنسرت رهبر ارکستر ترکیه در تهران؟!

در حالی که پروفسور «ارول اردینج» هشتم آبان‌ماه برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران به کشور وارد شد، اما بلیت‌فروشی این کنسرت متوقف شده است.

لغو کنسرت رهبر ارکستر ترکیه در تهران؟!

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، قرار بود این رهبر ارکستر ترک هفته‌ی آینده، با اجرای قطعه‌ی «مرثیه» اثر «موتسارت» ارکستر سمفونیک تهران را رهبری کند؛ اما سایت «ایران‌کنسرت» که از مدت‌ها پیش بلیت‌فروشی این اجرا را آغاز کرده بود، بخش مربوط به این اجرا را از صفحه‌اش حذف کرده است.

چندی است که زمزمه‌هایی مبنی بر لغو شدن این کنسرت درپی حاشیه‌های مربوط به برگزاری «اپرای عاشورا» شنیده می‌شود؛ اما البته مسؤولی در این زمینه پاسخگوی ابهام‌ها نیست.

براساس گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران از صبح امروز (9 آبان‌ماه) تمرین‌های خود را با «ارول اردینج» آغاز کرده‌اند و قصد دارند «مرثیه» یا همان «رکوییم» موتسارت را با همراهی این رهبر ارکستر ضبط کنند. هنوز معلوم نیست که آیا نوازندگان یا این رهبر ارکستر از توقف بلیت‌فروشی برای اجرا خبر دارند یا خیر.

همچنین اردینج قرار است، مسترکلاس‌های رهبری ارکستر را هم در تهران برگزار کند.

او ارکسترهایی را در آلمان، هلند، فرانسه، پرتغال، روسیه، اسپانیا، ایتالیا و ... رهبری کرده و مدیر هنری ارکسترهایی در شهرهای استانبول و آنکارا (ترکیه) بوده است. اردینج سال‌ها در دانشگاه آنکارا رهبری ارکستر تدریس کرده است.

لغو, کنسرت, رهبرارکستر, ترکیه, تهران,
آمار بازدید : 875
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500