ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 - ساعت 13:06:59
چاپ خبر

قطعه جدید یاسر داودیان با حضور «آرمین» منتشر می‌شود

یک خواننده پاپ سومین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

قطعه جدید یاسر داودیان با حضور «آرمین» منتشر می‌شود

به گزارش «موسیقی‌ما»، یاسر داودیان پس از انتشار دو آلبوم «فرض کن» و «نقطه ضعف»، سومین اثر رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

این خواننده که در دو آلبوم قبلی از حضور چهره‌ها و ستاره‌های زیادی در قالب آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده بهره برده بود، در جدید ترین اثر خود فضایی کاملا الکترونیک را تجربه کرده است و قرار است در این آلبوم فضاهایی جدید و متفاوت‌‌تر از آثار گذشته‌اش را روانه بازار کند.

یاسر داودیان درباره آلبوم جدید خود در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «حدود شصت درصد کارها انجام شده است و به زودی آلبوم را تکمیل و جهت اخذ مجوزهای لازم به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال خواهیم کرد.» او در ادامه افزود: «آلبوم‌های قبلی من به نوعی تفکر و اندیشه هنرمندانی بود که در این اثر حضور داشتند و البته برای من هم محترم بود. ولی آلبوم جدید را به کلی عوض کرده‌ایم و کلا با تیم جدید و تفکرات جدیدتر به تولید آن پرداخته‌ایم. عمده موسیقی این آلبوم الکترونیک است و تنها دو قطعه را در فضای آکوستیک ضبط کرده‌ایم. 14 قطعه تولید شده است و از بین این قطعات 8 قطعه در آلبوم قرار خواهد گرفت. برنامه ریزی ما برای انتشار آلبوم حوالی بهمن ماه امسال است و به زودی اخبار و اطلاعات دقیق تری درباره این آلبوم در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.»

داودیان درباره فعالیت‌های جدید خود نیز توضیح داد: «چندی پیش قطعه «شک» از من منتشر شد که خدا را شکر واکنش های خوبی نسبت به آن اتفاق افتاد و ازاین بابت خوشحالم. این اولین بار است که درباره این موضوع در رسانه‌ای صحبت می‌کنم. انشاالله قطعه بعدی من با حضور «آرمین» منتشر خواهد شد که وقت و انرژی زیادی برای این اثر صرف شده است.»

این خواننده خاطر نشان کرد: «این روزها برخی فعالیت‌های جدید هم انجام داده ایم که به مرور تا زمان انتشار آلبوم اطلاعاتشان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.»

یاسرداوودیان, پاپ, آرمین,
آمار بازدید : 950
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500