ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 12 آبان 1394 - ساعت 12:18:51
چاپ خبر

کنسرتو ویولون‌سل به نوازندگی آتنا اشتیاقی

«آتنا اشتیاقی» حالا یکی از موفق‌ترین نوازندگان «ویولون‌سل» در ایران است. این را نه فقط به خاطر پرکاری و حضورش در ارکسترها و کنسرت‌های گوناگون که به خاطر بیان شخصی‌اش در نوازندگی این ساز می‌توان متوجه شد؛ به همین خاطر است که بعد از ایام محرم و صفر،قرار است «کنسرتو ویولون‌سل هوشیار خیام» را همراه با ارکستر انجمن فرهنگی ایران – اتریش اجرا کند. پیش از این «آنیا لخنر» قطعه‌‌ای از این آهنگساز را به اجرا درآورده بود.

کنسرتو ویولون‌سل به نوازندگی آتنا اشتیاقی

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، «لخنر» فرودین ماه «باغ 3» اثر جدید هوشیار خیام برای ویلنسل را به اجرا درآورد و حالا قطعه‌ی جدید این آهنگساز را «آتنا اشتیاقی» اجرا می‌کند؛ این اجرا مثل تمام کارهای دیگر خیام ضبط خواهد شد؛ اما آن‌طور که اشتیاقی می‌گوید اگر اسپانسری برایش پیدا شود، به شکل حرفه‌ای نیز ضبط و منتشر خواهد شد. این نوازنده‌ی ویولون‌سل، چندی قبل با همراهی گروه موسیقی «شهناز» به خوانندگی «محمدرضا شجریان» «شهنواز باس» نواخت.

«آتنا اشتیاقی» پیش از ایام عزاداری سالار شهیدان، در کنسرت‌های متفاوتی حضور داشت؛ حالا اما در فاصله‌ای که کنسرت‌ها در سکوت است؛ همراه با گروه موسیقی «ذاستا» تعدادی از قطعاتی که پیش از این نوشته شده و هنوز ضبط نشده‌اند را اجرا می‌کند و این در حالی است که هم‌اکنون مشغول نوازندگی در جدیدترین تجربه‌ی کارگردانی دکتر رفیعی – خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار و همچنین «دندون طلا» به کارگردانی «داوود میرباقری» با آهنگسازی «فردین خلعتبری» است.

او در سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ی موسیقی کلاسیک، به شکل مداوم ادبیات نوازندگی خود را در مسیر بهبود قرار داده است و با وجود آنکه در کنسرت‌های متعددی حضور دارد؛ اما در عین حال تلاش کرده تا در نوازندگی‌ به تحلیل زیبایی‌شناسانه‌ی خاص خود دست پیدا کند.

اتنااشتیاقی, نوازنده, ویولن سل, ارکستر, کنسرت,
آمار بازدید : 1,772
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500