ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 آبان 1394 - ساعت 16:40:33
چاپ خبر

آلبوم ˝با هم˝ به یاد غلامعلی پورعطایی منتشر می‌شود / برزو امیری از فعالیت‌های گروه ˝ترنگ˝ گفت

گروه ˝ترنگ˝ بعد از ایام محرم و صفر در تهران به اجرای برنامه می پردازد.

آلبوم ˝با هم˝ به یاد غلامعلی پورعطایی منتشر می‌شود / برزو امیری از فعالیت‌های گروه ˝ترنگ˝ گفت

برزو امیری، سرپرست گروه ترنگ و آهنگساز در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: گروه "ترنگ" بعد از ایام محرم و صفر در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

امیری در ادامه بیان کرد: گروه "ترنگ" 27 مرداد در تالار وحدت کنسرت برگزار کرد که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه تصمیم گرفتیم به زودی در تهران دوباره به صحنه رویم.

این آهنگساز افزود: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به موسیقی لری و بخش دوم به موسیقی کردی اختصاص دارد. همچنین قطعات این کنسرت در دستگاه ماهور و شور است.

سرپرست گروه ترنگ در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت از سازهای آنسامبل سنتی و سرنا استفاده می‌کنیم. همچنین تمامی قطعات این کنسرت محلی است که تنظیم قطعات به عهده خودم بوده است.

این آهنگساز از انتشار آلبوم "با هم" خبر داد و گفت: این اثر موسیقایی به همت گروه "ترنگ" تهیه و تولید شده است و به زودی منتشر می‌شود. در این اثر موسیقایی دو قطعه محلی وجود دارد که این دو قطعه را به زنده یاد غلامعلی پورعطایی تقدیم کرده‌ایم، همچنین پسر غلامعلی پورعطایی در این دو قطعه دوتار نواخته است و نام یکی از قطعات "نوایی نوایی" است.

سرپرست گروه ترنگ خاطرنشان کرد: این اثر شامل هفت قطعه است یعنی دو قطعه آوازی، چهار تصنیف و دو قطعه محلی در این آلبوم وجود دارد و نام بعضی از قطعات نسیم صبحگاهی، افلاکیان، بیا با هم و.... است.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: اشعار این اثر از مولانا، حافظ، رهی معیری و.... است که تمامی مراحل این آلبوم تمام شده است و قصد داریم بعد از انتشار این اثر در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه بپردازیم.

برزو امیری در پایان گفت: در این اثر مهدی مرتضایی (سنتور)، میلاد پرصبر (تار)، سجاد سقایی (عود)، کاوه کلهرنیا (کوزه/دیوان)، مجید علیزاده (تنبک)، سعید وجدان پاک (دف/دهل) و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

البوم باهم, غلامعلی پورعطایی, برزوامیری, گروه ترنگ,
آمار بازدید : 979
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500