ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 آبان 1394 - ساعت 16:52:24
چاپ خبر

آلبوم جدید کیهان کلهر با همکاری «رامبرانت فرریش» ضبط می‌شود/ همکاری حسین علیزاده با گروه هلندی

آلبوم جدید کیهان کلهر با گروه «تریوی رامبرانت فرریش» در اوزنابروک هلند در حال ضبط است. ایده خلق این آلبوم بعد از همکاری و اجرای کنسرت مشترک کلهر و رامبرانت شکل گرفته است.

آلبوم جدید کیهان کلهر با همکاری «رامبرانت فرریش» ضبط می‌شود/ همکاری حسین علیزاده با گروه هلندی

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، آلبوم جدید کیهان کلهر با گروه تریوی «رامبرانت فرریش» در اوزنابروک هلند در حال ضبط است. ایده خلق این آلبوم بعد از همکار و اجرای کنسرت مشترک کلهر و رامبرانت شکل گرفت.

رامبرانت فرریش درمورد این آلبوم و همکاری با کیهان کلهر خود نوشته است: «فستیوال هنر معاصر که در ماه نوامبر برگزار شد، به من این امکان را داد که با هنرمندی کار کنم که شدیدا عاشق موسیقی‌اش هستم و این هنرمند کسی نیست جز کیهان کلهر.»


رامبرانت فرریش پیانیست و آهنگساز سبک «جز سنتی آمریکایی» است. دانش وی در مورد هنر موسیقی در بخش‌های مختلف جهان احاطه این هنرمند را در نوازندگی و آهنگسازی با رویکردی جهانی ترقی بخشیده است و کنسرت‌ها و آلبوم‌هایی موفق به مخاطبان عرضه داشته است.

علاقه رامبرانت به سازهای ایرانی سنتور و قانون وی را به سفری موسیقایی در سال 2013 با عنوان «فورته پیانوی معاصر» وا داشت. وی موسیقی خاورمیانه را با سبک باروک کلاسیک درآمیخته و بصورت بداهه به اجرا با این تلفیق می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، رامبرانت فرریش قرار است سال 2016 با همکاری حسین علیزاده به صورت سه نوازی پیانو، ویلنسل و تار ایرانی اثری تلفیقی یا «فیوژن» خلق کند.

کیهان کلهر, رامبرانت فرریش, حسین علیزاده, هلند,
آمار بازدید : 915
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500