ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 19 آبان 1394 - ساعت 14:37:34
چاپ خبر

تور كنسرت‌هاي اردشير كامكار و وحيد تاج برگزار مي‌شود

«اردشير كامكار» - نوازنده‌ي ويولون و كمانچه- بعد از ايام محرم و صفر آلبوم جديدي را با آواز «وحيد تاج» منتشر خواهد كرد.

تور كنسرت‌هاي اردشير كامكار و وحيد تاج برگزار مي‌شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازموسیقی ما، اين در حالي است كه تور كنسرت‌هاي اين دو بعد از اين ايام بار ديگر از سر گرفته خواهد شد و البته اين بار در شهرهاي كردنشين.

«كامكار» تور جديد كنسرت‌هاي خود را اوايل شهريور ماه آغاز كرد كه البته تعدادي از شهرهايي كه براي اجرا در نظر گرفته شده بود، به خاطر آنچه بي‌برنامگي از سوي تهيه‌كننده اعلام شد، لغو شد؛ حالا بعد از مدتي وقفه به خاطر فرارسيدن ايام عزاداري سالار شهيدان، قرار است اين كنسرت‌ها بار ديگر از سر گرفته شود و در اين ميان «كامكار» در نظر دارد اين اثر را به صورت آلبوم نيز به انتشار درآورد.

این کنسرت‌ها شامل دو بخش فارسی و محلی است که خواننده‌ی بخش محلی آن «حشمت رجب‌زاده» است و «وحيد تاج» بخش فارسي آن را مي‌خواند و قطعاتي چون  «زهی عشق» با شعری از مولانا، «دیار متروک» با شعری از سایه، تصنیف «بازآمدن» با شعری از مولانا‌ و تصنیف «دل دیوانه» را با شعری از جبار امیری را اجرا مي‌كند. در بخش كردي نيز قطعاتی لری،‌ بختیاری و کردی با تنظیم اردشیر کامکار اجرا مي‌شود که آسمون ابری‌، مقام عزیز بیگی‌، امشو بارون بباره‌ و ... از جمله این قطعات هستند.

سیاوش کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، کامبیز گنجه‌ای (تمبک)، نگار خارکن (کمانچه)، سیروان منهوبی (عود)،‌ ترگل خلیقی (رباب)،‌ کامران احمدی (دف) و قاسم رحیم‌زاده (تار) در اين اثر هنرنمايي كرده‌اند.

تورکنسرت, اردشیرکامکار, وحیدتاج, ویولن, کمانچه,
آمار بازدید : 1,071
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500