ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394 - ساعت 13:06:56
چاپ خبر

خوانندگان جوان مثل بختک بر سر موسیقی و تهیه کننده ها افتاده اند

بهزادابطحی خواننده، نوازنده و آهنگسازی که سالها از موسیقی دور مانده بود، مجددا قصد بازگشت گرفته است و با انتشار آلبومی پاپ، باز می گردد.

خوانندگان جوان مثل بختک بر سر موسیقی و تهیه کننده ها افتاده اند

بهزاد ابطحی با اعلام خبر بازگشت خود ، در گفت و گو به خبرنگار موسیقی فارس درباره عدم حضور خود طی چند سال گذشته،گفت: به چند دلیل ترجیح دادم در موسیقی نباشم و از آن و حواشی اش کناره بگیرم. اصلی ترین دلیل کناره گیری من از موسیقی طی این چند سال این بود که تک به تک تمامی همکاران و همین طور خودمن  به عناوین مختلف ، ممنوع کار شدیم. این قضیه از 9 سال پیش شروع شد وحتی هنرمندان بزرگتر از من نیز ممنوع شدند.
وی افزود: همین ممنوع کاری ها باعث شد یک سری جوان تازه کار وارد عرصه موسیقی شدند و مافیا ایجاد کردند و یک سری تهیه کننده‌ها و هنرمندان و رسانه‌ها به ضرب و زور تبلیغات آنها را حمایت ومطرح کردند. به این ترتیب آن قشری که کنسرت برگزار می‌کرد وآلبوم منتشر می کرد عوض شد و ناخودآگا یک سری از مخاطبان موسیقی دیگر به دنبال آلبوم‌های مجوز دار نبودند. این عده، مخاطب کسانی شدند که بدون درنظر گرفتن مجوز، کارهای خود را به صورت زیرزمینی منتشرمی کردند و به دست مردم می دادند.
این خواننده در ادامه تاکید کرد: دلیل دیگر این است که متاسفانه تهیه کننده ها هم دیگر مانند گذشته نیستند. وقتی آلبومی تولید می کنی و به تهیه کننده می سپاری، قبل از هر چیز می گوید اگر آلبومت مثل آلبومهای مرتضی پاشایی است وارد همکاری شویم یا اگر شبیه سیروان است، با تو قرارداد می بندیم. در صورتی که تمامی این تهیه کننده ها خودشان با این دوستان و همکاران ، کار می کنند . چنین خواسته ای ، یعنی اینها دوست ندارند کسی دیگر وارد این حیطه شود و برای خودشان مافیا ساخته اند.
ابطحی اضافه کرد: اگر هم امروز تصمیم به بازگشت گرفته ایم ، به این دلیل است که احساس می کنیم فضای موسیقی کنونی، فضای مناسبی است. حدود یک سال است که مسولان ارشاد عوض شده اند و حداقل پای صحبت ما می نشینند و حرفهایمان را گوش می کنند. از اینکه چرا زیرزمینی فعالیت می کنیم می پرسند و اینکه چرا غیرمجاز هستیم و ... من و امثال من که از خدا می خواهیم آلبومهایمان به صورت مجازمنتشر شوند . ولی وقتی تهیه کننده ها حمایت نمی کنند، و فقط به چند خواننده مشخص همکاری می کنند، خیلی از حرفه ای های این عرصه، کنار می کشند و دل به کار نمی دهند .
وی با بیان اینکه خیلی از کسانی که این روزها به خوانندگی روی آورده اند، سواد موسیقی ندارند، تصریح کرد: نه تنها این عزیزان سواد موسیقی ندارند بلکه آداب معاشرت هم ندارند و به پیشکسوتان موسیقی احترام نمی گذارند . متاسفانه این دوستان مثل بختک روی موسیقی و تهیه کننده افتاده اند . اکنون تنها شرکتی هم که فعالیت می کند، شرکت ایران گام است و مابقی جز اسم چیزی  از آنها باقی نمانده است. اگر تاکنون در عرصه نبوده ایم فقط به همین دلایل است، همین!

پاپ, خواننده, بهزاد ابطحی, بختک, موسیقی,
آمار بازدید : 1,011
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500