ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 25 آبان 1394 - ساعت 16:22:40
چاپ خبر

مهران آتش: فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام

عضو سابق ارکستر مرحوم ناصر عبداللهی که سال‌های اخیر در یکی از مسابقات خوانندگی یک شبکه ایرانی خارج از کشور توانست رتبه نخست را از آن خود کند، چند ماهی است که به کشور بازگشته و تلاش‌هایی برای فعالیت رسمی این خواننده در حال انجام است.

مهران آتش: فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام

به گزارش «موسیقی ما»، مهران آتش که در سال‌های دور عضوی از گروه ارکستر مرحوم «ناصر عبداللهی» بود، چند ماهی است که در ایران به سر می‌برد و این خواننده روز گذشته سرانجام در اینستاگرام‌اش رسماً اعلام کرد که در ایران است تا چند سال پس از کسب رتبه نخست آن مسابقه خوانندگی، حضورش خبرساز شود.

مهران آتش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره دلایل بازگشت‌اش به ایران گفت: «فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام. ایران سرزمین پدری من است و از حضورم در خاک وطن خوشحالم. همیشه در هر جای دنیا هم که بودم به ایرانی بودن‌ام افتخار می‌کردم و حالا بعد از سال‌ها به آرزویم رسیده‌ام و خوشحالی حضورم در ایران را با هیچ احساسی در دنیا نمی‌توانم مقایسه کنم.»

در این بین «سلیم احمدی» که مشاور «مهران آتش» در ایران است و کلیه فعالیت‌های این خواننده تحت مدیریت او پیش می‌رود، درباره حضور این خواننده در ایران گفت: «مهران آتش همیشه در چارچوب‌های فرهنگی و اخلاقی فعالیت کرده و همین بزرگ‌ترین دلیل تصمیم‌اش برای بازگشت به کشور است. فعلاً تا همین حد می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم و به زودی جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.»

در سال‌های گذشته چهره‌هایی چون «شهرام شکوهی» و «رحمان» و اخیراً «امیرحسین» توانسته‌اند آثار و هنرشان را به این سبک و با حضور در مسابقات خوانندگی میان مخاطبان موسیقی کشور معرفی کنند و پس از گذشت یک دوره، اجازه فعالیت رسمی در ایران را کسب کرده‌اند.

مهران آنش, ارکستر, ناصرعبدالهی, آکادمی, گوگوش,
آمار بازدید : 1,248
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500