ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 00:19:47
چاپ خبر

قطعه ˝دچار˝ با صدای سیامک عباسی + صوت

سیامک عباسی بعد از یک دوره سکوت در عرصه خوانندگی قطعه تازه خود با نام ˝دچار˝ را منتشر کرد.

قطعه ˝دچار˝ با صدای سیامک عباسی + صوت

به گزارش رادیو پدیده به نقل ازهنرآنلاین، سیامک عباسی درباره این قطعه گفت: 5 آذرماه شب تولد پدرم بود. هر كسى در زندگی خود سفركرده‌اى دارد، همه‌ ما طعم تلخ از دست دادن عزیزانمان را چشیده‌ایم. دور و نزدیك داشته، ولى چشیده‌ایم. این آهنگ را مشخصاً به یاد پدرم خواندم، كه سال‌ها پیش، بى‌تفاوت به همه چیز پركشید و رفت.

این هنرمند ادامه داد: امروز، در این سن، مرگ را می‌فهمم، امروز مى‌دانم كه بالأخره براى همه خواهد افتاد، اما كاش این واقعیت به وقتش اتفاق بیفتد. نه مانند پدرم آنقدر زود.

وی افزود: پیشاپیش از همه‌ كسانى كه با شنیدن این آهنگ غمگین می‌شوند عذرخواهى می‌کنم، و امیدوارم تسكینى به قلب همه كسانى كه سفركرده دارند باشد.

او در پایان هم گفت: ممنونم از دوستان و همكاران عزیزم كه در طول به ثمر رسیدن این آهنگ همراهم بودند: امیر عظیمى، رفیق خوش‌قلب و باسوادم كه همیشه با هنر و دانشش كنارم بوده و شاهكار آفریده است. آرش پاكزاد، یاور همیشه مؤمنم كه برادرانه همراهم بود و مثل همیشه بهترین اتفاق را رقم زد. مسعود همایونى، نابغه‌ نوازندگى گیتار، كه دلسوزانه براى من و این اثرم سنگ تمام گذاشت. علیرضا جعفرى، رفیق صمیمى، قدیمى و هنرمندم كه زحمت طراحى كاور این آهنگ را كشید. دست تك تك شون را می‌بوسم و امیدوارم نتیجه‌ تلاش همه ما به دل شما نشسته و برای شما خاطره‌ساز شود.

برای شنیدن «دچار» اینجا کلیک کنید.

دچار, سیامک عباسی, پاپ, دانلود, آهنگ جدید,
آمار بازدید : 1,027
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500