ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 00:26:41
چاپ خبر

معرفی نام تازه‌ترین آلبوم سعید شهروز/ از عاشقانه‌ها خسته شدم

خواننده موسیقی پاپ کشورمان تازه‌ترین آلبوم خود را با حال و هوایی ویژه و نامی متفاوت روانه بازار نشر خواهد کرد.

معرفی نام تازه‌ترین آلبوم سعید شهروز/ از عاشقانه‌ها خسته شدم

سعید شهروز در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: بالاخره بعد از گذشت تقریبا ۷ سال دوری از فعالیت های مستمر تولید آلبوم تصمیم گرفتم تا تازه ترین آلبوم موسیقایی ام را با عنوان «۷۹» بعد از کسب مجوزهای لازم منتشر کنم که امیدوارم این بار همچون گذشته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد این در حالی است که نام آلبوم دارای ویژگی‌هایی است که بد نیست مخاطبان از آن اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: نزدیک ۷ سال است که از انتشار هشتمین آلبوم من می گذرد و این آلبوم به نوعی نهمین آلبوم من محسوب می شود که همین موضوع بهانه برای انتخاب عدد ۷ به معنای ۷ سال دوری از کارها و عدد ۹ نیز برای نهمین آلبوم شد. این در حالی است که سال ۷۹ هم به نوعی سال اول شروع فعالیت هایم است ضمن اینکه جمع دو عدد ۷ و ۹ به عدد ۱۶ می رسد که روز تولد من در اردیبهشت ماه است. به هر ترتیب تمامی این موارد انگیزه ای شد تا بخواهم اسم این آلبوم را ۷۹ بگذارم.

خواننده آلبوم های «غزلک» و «پسرای مشرقی» درباره ویژگیهای نهمین آلبوم رسمی خود بیان کرد: انتخاب این نام فارغ از مواردی که به آن اشاره کردم بهانه برای فرار از اسم های تکراری یا عاشقانه ای بود که همواره با آن‌ها برخورد داشتم و اصلا دوست نداشتم بار دیگر از نام های رایج عاشقانه استفاده کنم زیرا این نام هم برای مخاطب و هم برای من خسته کننده شده است. من در این آلبوم تمام تلاش خود را انجام دادم تا هم نسل قبلی و هم نسل جدید مخاطبان موسیقی پاپ با شنیدن این آلبوم حال خوبی پیدا کنند و بتوانند با اثر به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

شهروز در معرفی عوامل اجرایی آلبوم ۷۹ نیز گفت: سید محمد کاظمی ترانه سرا، انوشیروان تقوی، سیاوش صدری، امیرعلی زمانیان، صادق نورانی، مهدی کاشیان، پیام هوشمند، امیرعباس حسن زاده، مهران عباسی برخی از نوازندگان آلبوم هستند که به محض دریافت مجوز نهایی روانه بازار موسیقی خواهد شد. این در حالی است که برای اجرای زنده آلبوم نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته که به احتمال فراوان به اوایل سال آینده موکول می شود.

سعید شهروز از خوانندگان دهه ۸۰ موسیقی پاپ در ایران است که تاکنون آلبوم‌های بی خوابی، پسرم، معبد، گلابتون، جون من جون شما، نقره داغ و غزلک را روانه بازار موسیقی کرده است. آلبوم «غزلک» از جمله آثار پرفروش این خواننده در عرصه موسیقی است که همچنان جزو رکوردداران فروش آلبوم های موسیقی پاپ بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

نازبانو، نرگس، رفیق روز تنهایی، ستاره پوش، یه ماجرای دیگه، کاری نمی کنی، عاشقت می شم، احساس مجنون، لحظه های عاشقی و قطعه «غروب سرخ» که چندی پیش به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تولید شد از جمله تک آهنگ‌های این خواننده موسیقی پاپ است. این خواننده موسیقی در تازه ترین کنسرت خود که ۲۶ دی ماه سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد منتخبی از آلبوم های «بی خوابی»، «غزلک» را برای مخاطبان اجرا کرد.

سعیدشهروز, آهنگ جدید, عاشقانه, پاپ, متفاوت,
آمار بازدید : 1,437
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500