ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 00:29:53
چاپ خبر

علی جنتی به کنسرت علیرضا قربانی رفت

کنسرت «شب دهم» علیرضا قربانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برج میلاد تهران برگزار شد.

علی جنتی به کنسرت علیرضا قربانی رفت

به گزارش خبرنگار موسیقی ایسنا، در راستای سوگواره «خیمه‌ها و نجواها»؛ علیرضا قربانی طبق روال سال گذشته، شامگاه گذشته (پنج‌شنبه 5 آذر) به صحنه رفت.

در این اجرا علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشتند.

در این کنسرت که با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد، علیرضا قربانی - خواننده – پس از اجرای رپرتوار «شب دهم»، از تاخیر پیش آمده عذرخواهی کرد و علت آن را بیماری خودش دانست.

او سپس با تاکید بر این‌که جای چنین برنامه‌هایی در ماه‌های محرم و صفر با محتوا و مضامین بارز و اشعاری که در این مناسبت‌ها سروده می‌شود خالی دانست در ادامه از حاضران خواست برای تمرکز بیشتر در اجرای کنسرت، مراقب کودکان خردسال خود باشند.

«حریق خزان» و « بی قرار» دو قطعه‌ا‌ی بودند که علیرضا قربانی در ادامه اجرا کرد و پس از آن تک‌نوازی پیانو توسط بهنام ابوالقاسم با آواز این هنرمند همراه شد.

او در ادامه «ارغوان» و «دلی در‌ آتش» را اجرا کرد و پس از آن با یک تک‌نوازی کوتاه ویلون‌سل و پیانو؛ قطعه‌ی «شاه ولایت» با آهنگ‌سازی میثم مروستی و تنظیم آهنگ از بهنام ابوالقاسم را اجرا کرد.

قربانی در ادامه‌ی اجرای خود از حضور علی جنتی در این کنسرت تقدیر کرد و افزود: با وجود فشارهایی که در حوزه‌ی فرهنگ و هنر وجود دارد، عملکرد وزیر ارشاد بسیار خوب است.

وی همچنین پس از اجرای قطعه «باران»؛ «پرده‌نشین» را به صحنه برد و در ادامه بداهه نوازی سه‌تار توسط میثم مروستی و کمانچه سامان صمیمی با آواز قربانی همراه شد.

قربانی در پایان «سوگ» و «مدار صفر درجه» را اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، دومین شب از اجرای «شب دهم» کنسرت قربانی امشب نیز از ساعت 19:30 تا 21 در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.

دومین دوره سوگواره «خیمه‌ها و نجواها» با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف هنری شامل اجرای تئاتر و کنسرت دینی، شب شعر، عزاداری ملل اسلامی، سوگ جامه‌ها و ... از 13 آبان‌ماه (مقارن با 21 محرم) تا 21 آذرماه در برج میلاد تهران برپاست.

علی جنتی, علیرضاقربانی, کنسرت, وزیرفرهنگ وارشاد,
آمار بازدید : 977
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500