ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 15 آذر 1394 - ساعت 12:46:07
چاپ خبر

«غلامرضا صنعتگر» پس از عمل جراحی صدایش را از دست داد

همسر یک خواننده پاپ درباره عوارض عمل جراحی روی همسرش و نظر پزشک معالج‌اش توضیحاتی را ارائه داد.

«غلامرضا صنعتگر» پس از عمل جراحی صدایش را از دست داد

به گزارش سایت «موسیقی ما»، سیده خراسانی همسر «غلامرضا صنعتگر» (خواننده پاپ) درباره اوضاع جسمی این خواننده و شرایط کنونی وی پس از عمل جراحی، توضیحاتی را ارائه داد.

همسر غلامرضا صنعتگر در این باره در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «سه، چهار روزی هست که غلامرضا صنعتگر را پس از عمل جراحی به منزل منتقل کرده‌ایم. در روزهای نخست گرفتگی صدا در ایشان کاملا محسوس بود ولی به مرور ایشان به کلی صدایشان را از دست دادند.»

سیده خراسانی در ادامه افزود: «متخصصین و پزشکان معالج آقای صنعتگر، این موضوع را عوارض ناشی از جراجی اعلام کرده‌اند و ایشان در حال حاضر در حال درمان هستند. ولی متاسفانه با توجه به اینکه صدای هر خواننده‌ای برایش بسیار حائز اهمیت است، این اتفاق باعث شده که همسرم اوضاع روحی خوبی را نداشته باشند. اوضاع جسمی ایشان بعد از عمل جراحی که روی ایشان انجام شده، اوضاع خوب و مساعدی شده است نسبت به قبل بسیار بهتر شده اند اما این موضوع صدا باعث شده متاسفانه از لحاظ روحی آسیب زیادی ببینند.»

او همچنین درباره پیگیری و رسیدگی مسئولین فرهنگی کشور درباره این خواننده و اوضاع و روند درمانی غلامرضا صنعتگر نیز توضیح داد: «اینکه بخواهم بگویم هیچ پیگیری و ملاقاتی انجام نشده، واقعا درست و اخلاقی نیست. از سوی دیگر ما تلاش کرده بودیم که دوره جدید درمانی ایشان، در سکوت کامل رسانه‌ای، روند درمانی را پیش ببریم. امیداریم در ادامه روند پزشکی، بتوانیم به نتایج بهتری نیز برسیم و در این بین به دعای خیر مردم ایران نیازمندیم.»

غلامرضاصنعتگر, بیماری, عوارض, خواننده, پاپ,
آمار بازدید : 1,234
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500