ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 16 آذر 1394 - ساعت 12:38:03
چاپ خبر

آغاز فعالیت‌های رسمی «آراد آریا» در بازار موسیقی

آراد آریا خواننده سبک پاپ راک کشور که سابقه همکاری با چهره های سرشناسی را در کارنامه خود دارد، قعالیت های رسمی خود را در کشور آغاز می‌کند.

آغاز فعالیت‌های رسمی «آراد آریا» در بازار موسیقی

به گزارش «موسیقی ما»، آراد آریا از جمله استعدادهایی است که آثارش با انتشار آلبوم « همه چیز و همه کس» بیشتر و بیشتر به گوش مخاطبان موسیقی رسید و به مرور همکاری هایش با چهره های سرشناس باعث شد نام و آثارش بیشتر به گوش مخاطب ایرانی برسد.

این خواننده در آستانه اخذ مجوزهای لازم برای انتشار آثار رسمی خود در کشور قرار دارد و در تلاش است به زودی نخستین آلبوم رسمی خود را به بازار بفرستد.

آراد آریا در نخستین گام قطعه جدید و مجوزدار خود «صاعقه» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می توانید آنرا از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

این خواننده در نخستین گفتگوی رسمی خود درباره اثر جدیدش و آغاز روند فعالیت های رسمی خود در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «صاعقه نام قطعه جدید من هست با ملودی و تنظیم خودم و ترانه‌ دکتر رضا کیاسالار. خیلی‌ها از بنده در مورد رضا کیاسالار می‌پرسند و باید عرض کنم که بله ایشان همان نویسنده‌ موفق کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی هستند. تنظیم صاعقه شامل سازهای ارکسترال زیادی در پس زمینه است که نوازنده گیتار اکتریک آن احسان ایمانی است و نوازنده پیانو دراین اثر نیز آرمین سپیدار ».

آریا درباره مشکلات این یک سال گذشته خود و طول کشیدن روند مجاز شدنش نیز توضیح داد: «حدود یک سال است به دلیل تذکری که راجع به رسانه‌های غیر مجاز به من داده شد کار تازه ای منتشر نکردم و حالا خوشحالم که فرصت انتشار آثاررسمی ام را به وجودآمده، در این مدت مخاطبین از من گلایه می کردند که چرا کم کار شده ام. در این مدت مشغول ساخت چند قطعه جدید برای تکمیل آلبومم بودم و «صاعقه» یکی از این آثار است. برای اخذ مجوز بسیار مصمم هستم و امیدوارم بتوانم همچون بسیاری از هنرمندان روی صحنه بروم.»

آرادآریا, موسیقی, پاپ راک, فعالیت رسمی, آهنگ جدید,
آمار بازدید : 1,001
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500