ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 17 آذر 1394 - ساعت 12:34:27
چاپ خبر

ارکستر سمفونیک تهران در شانگهای روی صحنه می‌رود

ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری در شانگهای در چین روی صحنه خواهد رفت.

ارکستر سمفونیک تهران در شانگهای روی صحنه می‌رود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از فارس، ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری و رهبری علی رهبری اردیبهشت‌ماه سال آینده به شانگهای چین سفر خواهند کرد و در این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

ارکستر فلارمونیک چین به رهبری لونگ یو، مرداد ماه امسال به تهران سفر کردند و طی دو شب همراه با ارکستر سمفونیک تهران روی صحنه رفتند. این ارکستر در تالار وحدت قطعه ای از الکساندر برودین را نواخت و قطعه پلووانسیون شاهزاده ایگور را نیز در هفت بخش "اینتر دویسون"، "آلگرو"، "آاگرو"، "پرستو"، "مودراتو"، "پرستو" و "آلگرو" به اجرا درآورد.

اجرای ارکستر فلارمونیک چین در تالار وحدت

ارکستر چینی همچنین قطعه "پروانه های عاشق"-کنسرتو برای ویلن- اثر ژن هاوو و چن گانگ را با اجرای ویلن "زنگ چنگ" را برای مخاطبان اجرا کرد. در ادامه این کنسرت تعداری از نوازنده های چینی صجنه را ترک کردند و جمعی از نوازندگان ایرانی به جای آن ها قرار گرفتند و بدین ترتیب قطعه آخر این کنسرت به اجرای مشترک هنرمندان ایرانی و چینی اختصاص یافت.

در هنگام حضور این ارکستر در تهران "پانگ سن" سفیر چین در ایران گفته بود: "امروز رفت‌وآمد بین دو کشور بیشتر شده؛ روسای جمهور بارها با یکدیگر دیدار کرده‌اند. بهتر است این همکاری و رفت‌و‌آمد بین دو کشور در زمینه فرهنگی هم بیشتر شود. خبرهایی غیرواقعی از کشور شما در دنیا پخش می‌شود که غیرمنصفانه است. امیدوارم با چنین اقداماتی این ابهام‌ها رفع شود."

همچنین پیش از حضور ارکستر فلارمونیک چین در تهران، علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران به چین سفر کرده بود و به عنوان رهبر مهمان با این ارکستر همکاری داشته بود.

ارکسترسمفونیک, تهران, شانگهای, چین, علی رهبری, موسیقی,
آمار بازدید : 1,074
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500