ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 آذر 1394 - ساعت 13:48:13
چاپ خبر

محسن یگانه: فعلاً از آلبوم خبری نیست / در جشنواره فجر امسال حضور دارم

محسن یگانه خواننده پاپ می‌گوید تا پایان امسال قصد انتشار هیچ آلبومی را ندارد و اگر شرایط در سال آتی فراهم شود یک آلبوم بصورت ریمیکس منتشر خواهد کرد.

محسن یگانه: فعلاً از آلبوم خبری نیست / در جشنواره فجر امسال حضور دارم

محسن یگانه در تشریح برنامه‌های خود به هنرآنلاین گفت: تور کنسرت‌هایم از دی‌ماه آغاز شده و طوری برنامه‌ریزی کردیم که به اکثر شهرهایی که پیش از ماه‌های محرم و صفر سفر نکردیم، برنامه‌ای ترتیب بدهیم. 

خواننده آلبوم "نفس‌های بی‌هدف" ادامه داد: روزهای اول دی ماه در سالن طوفان شهر اراک، پنجم و ششم در سینما هلال احمر شهر اهواز و هفت و هشتم دی‌ماه هم در شمال کشور،سینما سپهر  شهر ساری روی صحنه خواهم رفت. همچنین روز 9 و 10 همین ماه در تهران سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت "آوای فروهر" اجرا خواهم داشت.

وی افزود: فعلاً این برنامه مجوز اجرا دریافت کرده و برنامه‌های بعدی هنوز مشخص نشده است. ضمن اینکه جدا از برنامه‌های کنسرتی روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه برای چندمین سال متوالی به مدت یک سئانس در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار هوادارانم خواهم رفت.

یگانه در ادامه صحبت‌هایش به انتشار آلبوم اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال قصد انتشار هیچ آلبومی را نداشته و اگر شرایط آن در سال آتی فراهم شود، یک آلبوم به‌صورت ریمیکس منتشر خواهم کرد. در واقع تا پایان امسال آلبومی در کار نخواهد بود. اگر امکان آن باشد چند تک‌آهنگ را منتشر خواهم کرد.

چهارمین آلبوم یگانه 20 اردیبهشت‌ماه امسال با نام "نگاه" برگرفته نام تنها فرزند این خواننده در 13 قطعه با همکاری علی ثابت در بخش تنظیم و سرپرست ارکستر او، اشکان آبرون، حسان حبیبی و آرش پاکزاد به تهیه‌کنندگی شرکت "آوای فروهر" منتشر شد. ضمن آنکه خود محسن یگانه، ترانه‌سرا و آهنگساز همه قطعات این آلبوم بود.

محسن یگانه, آلبوم, نگاه من, جشنواره فجر, پاپ, ریمیکس,
آمار بازدید : 975
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500