ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 3 دی 1394 - ساعت 18:36:43
چاپ خبر

خاطره بازی رضا صادقی در تهران

کنسرت رضا صادقی/ عکس

پس از گذشت دوماه وقفه دربرگزارى کنسرت‌هاى خوانندگان پاپ، رضا صادقى خواننده خوش فکر وخوش سابقه موسيقى پاپ، بيست و هفتم آذر ماه در آخرين روزهاى سرد پاييز تهران در دو سانس عاشقانه‌هايش را اجرا کرد تا سالن ميلاد نمايشگاه بين المللى تهران شبى گرم را تجربه کند.

کنسرت رضا صادقی/ عکس


رادیو پدیده - رضا صادقى اين روزها سخت مشغول آماده ساختن آلبوم «شب بارونى» براى شب يلدا بود، با وجود کسالت و سرماخوردگى برنامه‌اى خاص و متفاوت نسبت به اجراهاى اخير برای این کنسرت پاییزه‌اش داشت و منتخبى از محبوب‌ترين قطعات نوستالژى خود و قطعاتى از آخرين آلبوم خود «فقط گوش کن» را اجرا کرد.

ورود حاضرين به داخل سالن به دلیل تدابیر امنیتی که توسط مامورین نیروی انتظامی برای هرچه بهتربرگزارشدن وحفظ آرامش کامل سالن کنسرت اتخاذ شده بود با کندى صورت گرفت و همين دليلى بود که کنسرت با تاخيرى محسوس اجرا شود.
حاضرين در سالن براى ورود خواننده محبوبشان صبر و قرار نداشتند. با پايان شمارش معکوس براى شروع کنسرت، اعضاى گروه مشکى‌پوشان به رهبرى پويا نيکپور نوازنده توانمند پيانو وارد صحنه شدند وسپس درحالی که حاضرین ایستاده رضاصادقی را تشویق می‌کردند با اجرای قطعه محبوب «کلافه» برنامه به صورت رسمی آغازشد. 

خواننده محبوب مشکى‌پوشان پس از اجراى قطعه «کلافه»  در پاسخ به محبت و تشويق حاضرين خطاب به آنان گفت: خدا را هزارمرتبه  شکرمی‌کنم که عمرى داد تا بتوانم امشب در کنار شما دوستان و همراهان هميشگى باشم.
صادقى در ادامه با پاسداشت مقام شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز در امنيت هستيم به‌خاطر شهيدانى است که سال‌ها پيش از جان گذشتند تا ما جان بگيريم. 
صادقى طبق قرار هميشگی از حاضرين خواست به افتخارتمامى  شهيدان، پدرومادران و هنرمندانى مثل ناصرعبداللهى، بابک بيات، مرتضى پاشايى و ...آن‌ها را  ده ثانيه ایستاده تشویق کنند.

در اين شب قطعات حيف، يادگارى، بخند، مى‌خوامت، بى خداحافظ، وايسا دنيا، نرو، دلم برات تنگ شده جونم، خبر دارى، عاشقتم، تو با منى، مشکى رنگ عشقه، فردا با ماست، احساس رويايى، ادعا و دوست دارم خدا در کنداکتور برنامه جاى گرفته بودند که توسط گروه مشکى پوشان اجرا شدند. 
على عبدالمالکى،  بابک صحرايى، نيکان، سامان جليلى، على اوجى، على استيرى، شهرداد اميدوار، ترانه مکرم، امير عباس حسن زاده، رضا نادرى، بيتا طايى، سانازکريمى، بهنام بانى از جمله ميهمان‌هاى ویژه در اين دو سانس بودند، رضا صادقى با معرفى و تعریف وتمجید ازهرکدام باعث تشویق حاضران در سالن شد. 

نوازندگان گروه مشکى پوشان که رضا صادقى را در اين کنسرت همراهى کردند مرتضى کريمى (عود)،
سعيد صارمى(پرکاشن)، اميرشهابى(کيبورد و پيانو)، فاضل پيش(گيتار الکتريک و گيتار کلاسيک)، عميدبنکدار(گيتار باس)، عرفان پاشا (ويولن)، آرش مقدم( درامز)، امین ابراهیمی(ساکسیفون)، عرشیاوالی(ترومپت)، حسین شریفی(ترومبون) و پویانیکپور(رهبرارکسترمشکی‌پوشان و نوازنده پیانو) بودند.

متن: افشین رضایی

عکسهای اختصاصی محمد بانی برای رادیو پدیده از این کنسرت را در ادامه ببینید:

رضاصادقی, کنسرت, پاییز, شب بارونی, پاپ,
آمار بازدید : 1,226
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500