ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 5 دی 1394 - ساعت 14:04:32
چاپ خبر

گروه اردشیر کامکار در الشتر کنسرت می‌دهد

گروه موسیقی اردشیر کامکار در نخستین اجرای تور کنسرت‌های خود در شهرستان‌های مختلف کشور، همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهرستان الشتر برنامه‌ای را اجرا می‌کند.

گروه اردشیر کامکار در الشتر کنسرت می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه موسیقی اردشیر کامکار در نخستین گام از برگزاری تور کنسرت‌هایش، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) به شهرستان الشتر می‌رود و در سالن شهید ارکیا این شهرستان برنامه خود را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

اجرای گروه اردشیر کامکار شامل ۲ بخش است که در بخش نخست قطعه‌هایی با اشعار فارسی و سروده‌هایی از مولانا و امیری با صدای وحید تاج اجرا می‌شود. در بخش دوم نیز حشمت‌ رجب‌زاده قطعه‌هایی از موسیقی کردی، لری و بختیاری را می‌خواند. تنظیم این قطعات را  نیز اردشیر کامکار انجام داده است.

فرج علیپور نوازنده پیشکسوت کمانچه به عنوان نوازنده مهمان و وحید تاج و حشمت رجب‌زاده به عنوان خواننده در این کنسرت موسیقایی حضور دارند. این در حالی است که کامبیز گنجه‌ای، قاسم رحیم‌زاده ایلخچی، سیاوش کامکار، کامران احمدی، نیریز کامکار، ترگل خلیقی و سیروان منهوبی به عنوان نوازنده گروه را همراهی می کنند.

گروه اردشیر کامکار درسال ۹۲ همکاری خود را با تعدادی از نوازندگان و خوانندگان آغاز کرد که حاصل آن، اجرای کنسرت‌هایی درشهرهای کرمانشاه، تهران و چند شهر دیگر است، ضمن اینکه ضبط استودیی این آثار نیزبه زودی در قالب سی دی در بازار موسیقی ارائه می شود.

اردشیرکامکار, تورکنسرت, میلادپیامبر, شهرستان الشتر,
آمار بازدید : 943
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500