ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 7 دی 1394 - ساعت 21:30:39
چاپ خبر

محمدرضا نیکفر:

رونمایی گسترده از آلبوم میلاد بابایی، معرفی استعدادهای جدید

جزئیات جدیترین همکاری های مزو کمپانی با خواننده های مطرح و استعدادهای جوان

محمدرضا نیکفر درمصاحبه با رادیوپدیده عنوان کرد: قرار است آلبوم میلاد بابایی هفتم دی ماه تولید و درشهرهایی که رایزن فرهنگی داریم مراسم رونمایی ویژه ای برگزارمی شود.

رونمایی گسترده از آلبوم میلاد بابایی، معرفی استعدادهای جدید

محمدرضا نیکفر مدیر موسسه مزوکمپانی و تهیه کننده آلبوم جدید میلاد بابایی از جزییات انتشار این اثر و فعالیتهای پیش روی موسسه خود در مصاحبه اختصاصی با رادیو پدیده گفت: طبق قولی که قبلا داده بودیم آلبوم میلاد بابایی روز هفتم دی ماه تولیدمی‌شود که برای پخش قرار است درتمام استان‌هایی که رایزن فرهنگی داریم رونمایی داشته باشیم که به همراه اجراو البته شعرخوانی و حضور استادعلیرضا آذر می‌باشد. قیمت روی جلد این آلبوم 6500تومان است که خرید در برنامه رونمایی با 30درصد تخفیف همراه است که تاکنون شهرهای تهران، قشم، بندعباس، اهواز، شیراز، اصفهان، رامسر، چلک، محمودآباد، رشت، همدان، کاشان و مشهد برای رونمایی تایید و برنامه ریزی شده است. امیدواریم با گرفتن مجوز بتوانیم این تور را به نحو احسن در کشور برگزار کنیم، این تور با کمک موسسه حافظ و کانون صلح برگذار خواهد شد.
او در ادامه صحبت‌های خود درباره برنامه رونمایی اولین آلبوم میلاد بابایی گفت: ورودی این برنامه ها به دو صورت هم رایگان است هم با هزینه‌ای حدود 40000تومان است که یکجور حمایت است، به کسانی که از ورودی هزینه دار وارد می‌شوند یک بسته فرهنگی به همراه عدد سی دی میلادبابایی در بسته بندی شیک وزیبا  هدیه داده می‌شودکه این کار برای قدردانی از حمایت حاضرین در برنامه رونمایی است.
نیکفر در خصوص جدیدترین اثر مجموعه‌اش با همکاری علی عبدالمالکی چنین توضیح داد: این کار با تنظیم مجید اصلاحی در استدیو حافظ شرق تولید شده بود که به‌غیر از آن نسخه منتشر شده در آلبوم علی عبدالمالکی ووکال این کار پیش از آن توسط مرحوم مرتضی پاشایی برای اولین بار ضبط شده بود که برای ادای احترام معنوی به ایشان و حس خوبی که در آن ضبط بود و با توجه به اینکه دیدیم خیلی بهتر شده باهمان صدا دوباره منتشرش کردیم، پخش این کار را علی دارابی انجام داده است ضمنا اولین کاری است که لوگوی جدید دارد و شکل و شمایل جدید موسسه ما بر روی آن درج شده است.
این تهیه کننده موسیقی که سابقه فراوانی در کشف و همراهی استعدادهای جوان دارد از حضور یک استعداد دیگر در مجموعه‌اش خبردادو گفت: نیما جعفری و محمد رشیدیان استعدادهایی هستند که توسط مزو کشف شده اندو اولین اثر نیما جعفری با نام «عقب گرد» منتشر خواهد شد، این آهنگ توسط خواننده اثر آهنگسازی و ترانه سرایی شده و تنظیم این اثر را فرشاد فارسی برعهده دارد، همچنین میلادبابایی اولین تجربه خود را بعنوان مدیر تولید در کنار این مجموعه رقم خواهد زد.این اثر با تهیه کنندگی محمدرضا نیکفر است،همچنین آلبوم مجاز محمد رشیدیان در حال طی کردن مراحل اخذ مجوز در اداره ارشاد است و یک آلبوم اینترنتی فردا از وی منتشر خواهد شد.
نیکفر به هواداران دکتر محمد اصفهانی نوید انتشار قطعه «آشوب» باترانه علیرضاآذر، آهنگسازی  میلاد بابایی و فرزاد ماهان را همزمان با پخش کار نیما جعفری توسط مزو کمپانی داد.
وی در پایان سخنان خود به انتشار جدیدترین اثر امیر تاجیک ومیلاد بابایی به نام های «دنیای دیگه» و «حال وروزم خوبه» اشاره کرد و گفت: جدیدترین اثر امیرتاجیک با نام دنیای دیگه با شعری از علیرضا آذر وآهنگسازی میلاد بابایی وتنظیم فرزاد ماهان تولید و توسط احمد سانقه میکس و مستر این کار انجام شده است.این اثر در استدیوحافظ شرق تولید شده است، همچنین آهنگ حال و روزم خوبه میلادبابایی با شعر علیرضا آذر و آهنگ میلاد بابایی تنظیم ایمان تیموریان بزودی منتشر میشود.

محمدرضانیکفر, میلادبابایی, رونمایی, محمداصفهانی, آشوب,
آمار بازدید : 1,567
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500