ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 12 دی 1394 - ساعت 18:28:06
چاپ خبر

بخش نخست داوری آثار پاپ به پایان رسید

نخستین سری داوری بخش جایزه‌ی سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در رشته موسیقی پاپ به پایان رسید.

بخش نخست داوری آثار پاپ به پایان رسید

به گزارش روابط‌عمومی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، در سری نخست داوری، هنرمندان با دقت و سخت‌گیری فراوان آثار را مورد ارزیابی قرار دادند تا آثار برتر تولید شده در این حوزه برای داوری نهایی مشخص شود.
 
در این رشته قرار است هنرمندانی چون پدرام کشتکار، علی تفرشی، بهروز صفاریان، امید حاجیلی، پویا نیک‌پور، همایون نصیری، غلامرضا صادقی، فریدون خشنود، محمد سریر، فریدون شهبازیان، تورج شعبانخانی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان فعال در این بخش آثار تولید شده در حوزه‌ی موسیقی پاپ را ارزیابی کنند و تا کنون خشایار اعتمادی، فرمان فتحعلیان، محمدرضا چراغعلی، مانی رهنما و بابک ریاحی‌پور از جمله هنرمندانی هستند که سری اول داوری آثار پاپ را انجام داده‌اند.
 
بخش «جایزه» امسال برای اولین‌بار به جشنواره‌ی موسیقی اضافه شده و قرار است در هر دوره کلیه‌ی آثار تولیدی از مهرماه سال قبل تا مهرماه همان سال مورد بررسی قرار گیرند. در این میان در سال اول به عنوان نخستین سال تغییر ساختار جشنواره، آثاری که از مهرماه 92 تا مهرماه 94 تولید شده‌اند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.
 
در بخش جایزه‌ی موسیقی پاپ در سال جاری شاخه‌هایی چون آلبوم، خواننده، تنظیم‌کننده، ملودی، ترانه‌سرایی و همچنین آهنگ مورد داوری قرار می‌گیرد.

 

بخش نخست, پاپ, جشنواره موسیقی, فجر, داوری,
آمار بازدید : 1,154
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500