ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Nooshin Ansari
|
تاریخ : شنبه 12 دی 1394 - ساعت 21:36:06
چاپ خبر

مراسم نهمین سالگرد تولد اسطوره موسیقی جنوب،ناصر عبداللهی

رادیو پدیده-مراسم نهمین سالگرد تولد اسطوره موسیقی جنوب پس از آسمانی شدندش 10 دی ماه به همت فرزند ارشد وی (نوید عبداللهی) در هتل خلیج فارس بندر عباس برگزار شد.

مراسم نهمین سالگرد تولد اسطوره موسیقی جنوب،ناصر عبداللهی

رادیو پدیده- مراسم نهمین سالگرد تولد اسطوره موسیقی جنوب پس از آسمانی شدندش 10 دی ماه به همت فرزند ارشد وی (نوید عبداللهی) در هتل خلیج فارس بندر عباس برگزار شد.


فرزند ارشد ناصریا در آیین یادبود پدرش ضمن تشکر از حضار بابت لطفی که به خانواده عبداللهی داشتند گفت: این اولین گرامی داشتی است که شخصا برگزار کرده ام و امیدوارم شروعی باشد برای اتفاقاتی بهتر، موسیقی جنوب بسیار غنی است و "قطب موسیقی" لقب شایسته ای برای این شهر است و تاریخ این موضوع را تایید می کند.

وی در ادامه افزود: این گرامی داشت بهانه ای ست تا هنرمندان نسل قبل و نسل امروز در کنار هم جمع شوند، بندر عباس شهر هنرمند پروری است.

نوید عبداللهی درخصوص ورودش به وادی موسیقی نیز تصریح کرد: فعالیت حرفه ای ام را در موسیقی آغاز کرده ام و تمام سعی و تلاشم را در راستای زنده نگهداشتن یا و خاطر پدرم به کار خواهم برد.

از مهمانان ویژه این برنامه می توان به استاد محمدعلی بهمنی که اکثر کارهای زنده یاد ناصریا رو سروده اشاره کرد. همچنین در این مراسم حضور چهره های سرشناسی چون استاد اسماعیلی (شاعر) ، کیانوش جهانبخش (عضو شورای شهر بندر عباس) ، سعید موحدی (معاون فرهنگی و هنری ارشاد) آقایان توحدی و حسنی پور ، هادی آرمین، محسن آزادبخش، ناصر زرجام و گروه مامبو به چشم می خورد. در این آیین یادبود که مهمان هنرمند کم نداشت، بانو گلاره عباسی (بازیگر موفق سینما) و خانوم صبا راد (مجری تلوزیون) هم حضور داشتند.

ناصر عبداللهی 10 دی ماه سال 49 در محله سیدکامل بندر عباس چشم به جهان گشود. وی از 13 سالگی به موسیقی علاقه مند شد و فعالیت های هنری خود را از همان سنین نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.

ناصریا فعالیت حرفه ای را از سال 74 آغاز کرد، سال 75 به همراه همسرش به تهران آمد و محمدعلی بهمنی وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. حاصل همکاری زنده یاد ناصر عبداللهی با این انتشارات دو آلبوم با عنوان های "عشق است" و "دوست دارم" بود.

خواننده آهنگ "منو ببخش" آلبوم های بعدی خود را با نام های "ّبوی شرجی" ، "هوای حوا" و "ماندگار" را با انتشارات آوای نکیسا، و آخرین آلبومش "رخصت" را با همکاری انتشارات آوای مهر میهن منتشر کرد.

ناصر در 18 سالگی با فهیمه غفوری ازدواج کرد که حاصل این پیوند سه فرزند با نامهای (نوید، نامی ونازنین) بود. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج وی با فاطمه فهیمی است.

گفتنی است فرزند اول ناصریا راه پدر را در پیش گرفته و به زودی شاهد فعالیت های حرفه ای نوید عبداللهی خواهیم بود.

ناصرعبداللهی در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در بندر عباس به کما رفت. او پس از گذراندن ۲۷ روز در کما سرانجام در بیمارستان هاشمی نژاد تهران در روز ۲۹ آذر ۱۳۸۵ و در سن ۳۶ سالگی درگذشت و در زادگاهش، بندرعباس به خاک سپرده  شد.

اخبار اختصاصی رادیو پدیده

خبرنگار: قائم شهمرادی

عکاس: مرتضی ذاکری و علیرضا استوار

سالگرد تولد,ناصر عبداللهی,نوید عبداللهی,محمدعلی بهمنی,استاد اسماعیلی,کیانوش جهانبخش،توحدی,حسنی پور,هادی آرمین,محسن آزادبخش,ناصریا,ناصر زرجام,گروه مامبو,گلاره عباسی,صبا راد,انتشارات دارینوش,انتشارات آوای نکیسا,انتشارات آوای مهر میهن,فهیمه غفوری,فاطمه فهیمی,
آمار بازدید : 2,311
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500