ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 دی 1394 - ساعت 12:56:12
چاپ خبر

حسین علیزاده از خانه موسیقی استعفا نکرده است

درپی اظهارات حسین علیزاده در آخرین نشست خبری‌اش مبنی بر این‌که دو سال است به خانه موسیقی نرفته و خود را عضو این خانه نمی‌داند، خانه موسیقی اعلام کرد: در این مدت هیچ‌گونه اظهار نظر یا نامه‌ی مکتوبی درباره استعفای این هنرمند پیشکسوت دریافت نکرده است.

حسین علیزاده از خانه موسیقی استعفا نکرده است

به گزارش ایسنا، روابط عمومی خانه موسیقی گفت: جلسه‌ی دوره‌ای شورای عالی خانه موسیقی ایران با حضور اعضا و به ریاست محمدرضا شجریان، هفته‌ی گذشته تشکیل شد. در این جلسه ضمن طرح و بررسی مسائل جاری این خانه، اخبار و تحولات موسیقی در ماه‌های اخیر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و نشست‌های اخیر خانه موسیقی ارائه کرد.

در این جلسه، پیرو آخرین اظهارات حسین علیزاده - آهنگساز و نوازنده تار - درباره‌ی خانه موسیقی بحث شد. اعضای شورا با اظهار تأسف از حضور نداشتن این هنرمند در جلسه، با یادآوری حضور موثر او در جلسات قبل که آخرین آن در خردادماه 1393 بود، با بیان این نکته که در این مدت هیچ‌گونه اظهار نظر یا نامه‌ی مکتوبی درباره‌ی استعفا از او دریافت نشده است، علاقه‌مندی خود را برای حضور و استفاده از نظرات این هنرمند پیشکسوت در جلسات شورای عالی اعلام کردند.

در پایان نیز اعضای شورای عالی تمایل خود را برای دعوت از آقای علیزاده برای شرکت در جلسه‌ی آینده و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح‌شده از جمله استعفای او که اکنون مطرح شده است، اعلام کردند و حضور او را در شورای عالی مغتنم دانستند.

در این جلسه مصطفی کمال پورتراب، محمدرضا شجریان، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای و هوشنگ کامکار نیز حضور داشتند.

حسین علیزاده, خانه موسیقی, استعفا, تار, نشست خبری,
آمار بازدید : 983
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500