ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 17 دی 1394 - ساعت 12:02:01
چاپ خبر

پویا نیکپور با حضور جمعی از هنرمندان آلبوم «خارج از تصور» را رونمایی می‌کند

مراسم رونمایی دومین آلبوم مستقل پویا نیکپور -آهنگساز، نوازنده، خواننده و همچنین رهبر ارکستر رضا صادقی- روز شنبه 19 دی‌ماه در شهر کتاب تندیس برگزار می‌شود.

پویا نیکپور با حضور جمعی از هنرمندان آلبوم «خارج از تصور» را رونمایی می‌کند

به گزارش سایت «موسیقی ما»، جدیدترین اثر این موزیسین «خارج از تصور» نام دارد که با ساختار کمی غربی‌تر نسبت به موسیقی‌های داخلی تهیه و تولید شده است. این آلبوم شامل ده قطعه است که در قطعه «خارج از تصور» رضا صادقی این هنرمند را به عنوان هم‌خوان همراهی کرده و جمعی از بهترین نوازنده‌ها همچون همایون نصیری، دارا دارایی، مسعود همایونی، یاشار خسروی، بابک صفرنژاد در این آلبوم حضور داشته‌اند.
 
پویا نیکپور در این مراسم میزبان جمعی از هنرمندان همچون حامد بهداد، برزو ارجمند، رضا صادقی، روزبه بمانی، مهدی ایوبی، پوریا متابعان و... خواهند بود.
 
رهبر ارکستر فعلی رضا صادقی درباره آلبوم «خارج از تصور» می‌گوید: «در این آلبوم سعی کرده‌ام بر سلیقه‌های شخصی‌ام تکیه داشته باشم و سبکی که در طول پانزده سال اخیر در آلبوم‌هایی مثل «آب و آتش» (گروه «آور»)، «راه بی‌پایان» خودم و سینگل ترک‌ها به صورت ارکسترال انجام داده‌ام را دنبال کنم. بخش اعظمی از انگیزه تولید این آلبوم به حضور مهدی ایوبی برمی‌گردد که پیگیری‌ها و ترانه‌هایی که در این آلبوم (9 قطعه) به من داده باعث شد «خارج از تصور» تولید شود.»
 
پویا نیکپور درباره حضورش به عنوان خواننده می‌گوید: «من خودم را در این مجموعه یک موزیسین می‌دانم که صدایم به عنوان یکی از اینسترومنت‌های آلبوم به کار رفته است. مثل خیلی از کارهای غربی که خواننده جزئی از ارکستر محسوب می‌شود.»
 
اولین اثری که پویا نیکپور در آن به عنوان خواننده حضور داشت، آلبوم «آب و آتش» از گروه «آور» بود که در آن همراه با فرزام رحیمی قطعاتی را اجرا کرده بودند. آلبوم «راز» با دکلمه رویا میرفخرایی و موسیقی پویا نیکپور به عنوان دومین آلبوم، آلبوم «راه بی‌پایان» که اولین آلبوم مستقل نیکپور به عنوان خواننده بود و آلبوم «صدای سکوت» که سولوهای پیانوی این موزیسین محسوب می‌شود، از دیگر آثار تولید شده توسط او هستند.
 
شهرکتاب تندیس به نشانی، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه منفی 2 روز شنبه 19 دی‌ماه از ساعت 17 میزبان این مراسم خواهد بود.

پویانیکپور, نوازنده, آهنگساز, رضاصادقی, شهرکتاب تندیس,
آمار بازدید : 1,191
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500