ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : جمعه 25 دی 1394 - ساعت 19:11:07
چاپ خبر

از غم عاشقی تا خیابون و درخت / عکس

در اجرای مشترک روزبه نعمت اللهی و عمران طاهری در بندر عباس

کنسرت مشترک زمستانی، اما گرم روزبه نعمت اللهی و عمران طاهری در بندر عباس برگزار شد.

از غم عاشقی تا خیابون و درخت / عکس

رادیو پدیده – شب گذشته (24 دی ماه) روزبه نعمت اللهی و عمران طاهری در هتل هرمز بندر عباس بصورت مشترک کنسرت اجرا کردند.

این دو خواننده که اخیرا همکاری های موفقی نظیر (خیابون و درخت) و (قطار) را داشته اند دیشب مهمان مردم خونگرم بندر عباس بودند و قطعات جدیدشان را برای هواداران اجرا کردند.

ابتدا عمران طاهری، خواننده نام آشنای بندر عباسی رو استیج آمد و به اجرای قطعاتی چون (غم عاشقی) و (دلگیرم) که با همکاری هنرمندانی مثل مهرزاد امیرخانی، محمد علیزاده، میلاد ترابی و شجاعت شفایی منتشر شده بودند پرداخت. وی در ادامه قطعات (به یادتم) ، (ببخشید ابو) و (نجابت) را هم اجرا کرد و پس از آن جای خود را به روزبه نعمت اللهی داد.

نعمت اللهی اجرای خود را با آهنگ (مست و دیوانه) آغاز کرد که با استقبال گرم هواداران روبرو شد وی که اولین کنسرت زمستانی اش را از بندر عباس شروع کرده در ادامه به اجرای (زخم) پرداخت. هنگام اجرای این موسیقی محبوب محیط  کنسرت جو بسیار پرشوری داشت، هم از طرف روزبه نعمت اللهی و هم از طرف مخاطبانش، این اجرا به  قدری دلچسپ بود که روزبه قسمت هایی از آهنگ را بطور آزاد و بدون بلندگو خواند. با صدایی گرم، با فریاد: بغض تلخ رفتن تو، تا ابد وا نمیشه / مثل تو، یه زخم دلخواه دیگه پیدا نمیشه ...

وی در ادامه به اجرای قطعاتی نظیر (شال) و (خیابون و درخت – با همراهی عمران طاهری)  و ... پرداخت و شب موسیقیایی زمستانی اش را با (نفس نفس) خاتمه داد.

از مهمانان ویژه این برنامه می توان به صبا راد (مجری محبوب تلوزیون) و پویا نامداری (تهیه کننده برنامه صبح خلیج فارس) اشاره کرد. گفتنی است، صبح امروز روزبه نعمت اللهی و عمران طاهری مهمان این برنامه تلوزیونی (صبح خلیج فارس) بودند. این برنامه هر جمعه صبح با حضور ستارگان هنری ایران در شبکه استانی خلیج فارس روی آنتن می رود.

منبع اختصاصی رادیو پدیده

خبرنگار: قائم شهمرادی

عکاس: مرتضی ذاکری

روزبه نعمت اللهی,عمران طاهری,بندرعباس
آمار بازدید : 1,836
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500