ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394 - ساعت 12:49:12
چاپ خبر

سیروان خسروی به وزیر ارشاد نامه نوشت

سیروان خسروی خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ پس از سه ماه از ممنوع الفعالیتی زانیار خسروی لب به اعتراض گشود و در ارتباط با برخورد دوگانه با هنرمندان نامه ای سرگشاده به وزیر ارشاد نوشت.

سیروان خسروی به وزیر ارشاد نامه نوشت

به گزارش رادیوپدیده نامه سرگشاده سیروان خسروی به شرح زیر است: پیش از سه ماه از ممنوعیت فعالیت برادرم به اتهام همکارى با سایت رادیو جوان گذشته است! منظور از همکارى، استفاده بدون اجازه این سایت از آهنگهاى برادرم و تمامى خوانندگان پاپ و سنتى مجاز کشور است. به چه حقى فقط زانیار خسروى باید شامل این ممنوعیت باشد؟ اگر این اتهام ثابت نشده و پوچ باید منجر به ممنوع الفعالیت شدن شود ، باید تمامى خوانندگان مجاز کشور شامل این ممنوعیت شوند.
جناب آقاى جنتى ، وزیر محترم ارشاد ؛
در ابتداى پاییز که تمامى خواننده هاى مطرح پاپ کشور ممنوع الفعالیت بودند ایا واکنشى به این موضوع نشان دادید؟ حتى اگر این موضوع شایعه اى بیش نبود آیا فکر نمی کنید نیازمند دخالت و اظهار نظر رسمى شما ، به عنوان بلندپایه ترین مقام دولتى کشور در امر هنر بود؟
چگونه است که در مورد آقاى سالار عقیلى که براى چندمین بار ، آگاهانه خلاف خط قرمزهاى بسیار مشخصِ نظام از جمله موضوع حجاب و مصاحبه با شبکه هاى ماهواره اى معاند عمل کرده اند ، سریعا و شخصا واکنش نشان داده اید؟ نکته جالب این است که هیچ اظهار ندامتى نیز از سوى ایشان انجام نشده ولى با اینکه خوانندگان پاپ طى یک نامه رسمى و سرگشاده از شخص رییس جمهور و شما تقاضاى دادخواهى کردند، هیچگونه واکنشى نشان ندادید.
چرا باید امثال سالار عقیلى ها از چنین مصونیتى برخوردار باشند که طبق قانون کشور فرانسه با آنها برخورد شود و با امثال زانیار خسروى ها نه طبق قوانین کشور عزیزمان ، بلکه طبق سلیقه مسوولین رفتار شود؟
حقایق ناگفته ، بسیار بیشتر از این چند سطر بوده و هست.
منتظر پاسخ صریح و سریع مسوولین در این مورد هستم.
سیروان خسروى

سیروان خسروی, زانیارخسروی, سالارعقیلی, اعتراض, علی جنتی,
آمار بازدید : 2,195
تعداد نظرات (1)
?
رامین
8 سال و 59 روز و 13 ساعت و 31 دقیقه و 34 ثانیه قبل

واقعا عالی نوشته.
باشد که آقای جنتی بخوانند و بفهمند!

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500