ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394 - ساعت 20:55:44
چاپ خبر

«لیان» زمستان بندر عباس را گرم کرد

کنسرت گروه بومی لیان به همت شرکت آوا موزیک در بندر عباس برگزار شد.

«لیان» زمستان بندر عباس را گرم کرد

رادیو پدیده – در ادامه ی تور کنسرت های گروه بومی «لیان» شب گذشته این گروه بوشهری مهمان همسایه خود، بندرعباسبودند.

شاید به ندرت پیش بیاید که کنسرت سنتی یا بومی در شهرستان های کشور با استقبال آنچنانی روبرو شود، اماطرفداران گروه لیان نشان دادند که این گروه از کنسرت های موسیقی پاپ چیزی کم ندارد، استقبال و حمایت مردم از این کنسرت به گونه ای بود که فقط می توان گفت: «سالن منفجرشد» !

اتفاق نادری است که کسی بخاطر برنامه کنسرت از شهری به شهر دیگر سفر کند این کنسرت مهمانانی از استان های «فارس»، «کرمان» و «بوشهر» و ... داشت. راستش شاید کسی انتظار چنین استقبالی را نداشت، استقبالی که محسن شریفی را روی استیج به اعتراف واداشت: «این بهترین اجرای ماست و قاطعانه می گویم همه اجراهایی که تا به حال داشتیم یک طرف، حضور در این جمع پر انرژی یک طرف»!

در روزهایی که تهیه کنندگان کنسرت سرمایه خود را اکثرا روی کنسرت های پاپ می گذارند، باید به تهیه کننده جوان کنسرت لیان، مسعود عزیز سلطانی بابت انتخابش تبریک گفت، این انتخاب نشان داد که حمایت و استقبال مردم اگر از کنسرت های بومی بیشتر از کنسرت های پاپ نباشد، کمتر نیست!شاید مدت ها بود که صد در صد حضار با خواننده همخوانی نمی کردند ... !


 هنرمند خونگرم بوشهری گروه لیان در خصوص استقبال مردم در گفت و گو با خبرنگار رادیو پدیده گفت: شاید شما و مردم بتوانید بهتر از من قضاوت کنید، ولی آنچه که من از روی استیج دیدم بی نظیر بود، اینان مردمی بودند بسیار پر انرژی، حال من تا قبل از این اجرا خوب بود، اما الان می توانم بگویم که خیلی بهترم، من عالی هستم!

وی در خصوص ارتباط مردم بندر عباس با موسیقی بوشهر افزود: این مردم هنر دوست هستند و به خوبی موسیقی ما را می فهمند و این به خاطر همسایگی ماست، ما باهم زندگی می کنیم و مراودت داریم، قطعا مردم از موسیقی همزبانشان حمایت می کنند، موسیقی ما از یکدیگر تاثیر گرفته و شباهت دارد.

شریفیان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره یکی از پیشکسوتان موسیقی هرمزگان تصریح کرد: ابراهیم منصفی یکی ازخوانندگان پیشرو در جنوب بود که تاثیر موسیقی او را همچنان می بینیم، بسیاری از آهنگسازان از ملودی های این هنرمند پیروی می کنند و ایده می گیرند که این باعث افتخار موسیقی جنوب است.

سرپرست گروه لیان  با یادآوری این نکته که حدودا یک ماه از سالروز تولد ناصر عبداللهی گذشته اظهار داشت: آخرین باری که با این خواننده محبوب تماسی غیر مستقیم داشتم زمانی بود که ما در حال ضبط موسیقی بندر خمیر بودیم، یادم هست که ما در استدیو «صبا» بودیم، زنده یاد ناصریا با بچه های ما تماس تلفنی برقرار و از این کار ما ابراز خوشحالی کرده بود، این اولین باری بود که در تهران داشت روی موسیقی بومی_ محلی کار می شد. ناصر بدون شک یکی از موفق ترین افراد در موسیقی جنوب و ایران است که هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

وی در پایان، خطاب به هوادارن گروه لیان گفت: از طرفدارانمان فقط ممنونیم، واقعا اگر آنها از ما حمایت نکند ما خیلی ضربه می بینیم، این برای ما خیلی مهم است که هوادارانمان از شهرهای مختلف می آیند تا اجرای ما را ببینند. بابت این هواداران باید خدا را شکر کرد، این حمایت ها نشان می دهد که هنوز هم موسیقی بومی زنده است.

شایان ذکراست اعضای گروه لیان را محسن شریفیان، آکا صفویان، امین سلیمیان، مرتضی پالیزان، حمید اکبری، ایمان قاسمیان، حسین سنگسر، محمود برمکیان تشکیل می دهند.

اختصاصی رادیوپدیده

خبرنگار: قائم شهمرادی

عکاس: قائم شهمرادی و نوشین شایانفر

لیان, محسن شریفی, بومی, بندرعباس, آواموزیک,
آمار بازدید : 2,126
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500