ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 بهمن 1394 - ساعت 13:24:52
چاپ خبر

آلبوم «قصه باران» با صدای «سالار عقیلی» فردا منتشر می‌شود

پس از حواشی فراوان و اتفاقات حاشیه‌ای هفته گذشته، آلبوم جدید سالار عقیلی صبح فردا روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

آلبوم «قصه باران» با صدای «سالار عقیلی» فردا منتشر می‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «قصه باران» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی «امین بیات» فردا (دوشنبه 12 بهمن) در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا این خواننده پس از یک هفته پر خبر، شاهد انتشار اثر جدیدش باشد.

این آلبوم با آهنگسازی و تنظیم «امین بیات» و اشعاری از حافظ، سعدی، مولانا، هوشنگ ابتهاج، علی احمدیان و الهام دیداریان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد که در بخش هایی از این آلبوم شاهد تکنوازی ویلنسل و تار نیز هستیم.

امین بیات (آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم) صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» ضمن تائید خبر انتشار آلبوم در تاریخ 12 بهمن، توضیح داد: «آنسامبل کوچکی در این آلبوم استفاده شده و ارکستر، ارکستر بزرگی نیست. سازها با وسواس انتخاب شده‌اند و از لحاظ تنظیم و فضای کاری، کاری متفاوت به معنای واقعی کلمه قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود و این نهایت دغدغه ما در این اثر است.»

او ادامه داد: «در این آلبوم سعی کرده ایم کمی در انتخاب سازها و نوع تنظیم، کمی فضا را عوض کنیم و با تفکری جدی به مباحث موسیقایی آن بپردازیم.»

بیات درباره زمان آغاز پروسه تولید این آلبوم گفت: «تولید آلبوم از سال 92 شروع شده و همین سه ماه قبل ضبط تمام شد. آذر 93 هم ضبظ صدای آقای عقیلی شروع شد و به مرور آلبوم تکمیل شد و مجوزهایش در ماه‌های گذشته اخذ شد و حالا انتشارش مصادف شده با اتفاقات اخیری که برای آقای عقیلی رخ داد که اصلا قابل پیش بینی نبود.»

بیات در توضیح احتمال تاثیر فضای بوجود آمده درباره سالار عقیلی و برخی واکنش های ناخواسته از سوی رسانه ها و مسئولین درباره این آلبوم نیز گفت: «من اولین بار که شنیدم آقای عقیلی این اتفاقات برایشان رخ داده، کمی نگران شدم. به هر حال از مدت‌ها قبل تاریخ انتشار این آلبوم مشخص شده بود و ما برنامه ریزی زیادی برای این اثر انجام داده بودیم.ما مجوز نشر آلبوم را مدت‌ها پیش گرفته بودیم و به همین دلیل با مساعدتی هم که با ایشان شد مشکلی برای ما بوجود نیامد. آلبوم قطعا فردا (دوشنبه) وارد بازار خواهد شد.»

گفتنی ست ناشر آلبوم «قصه باران» نشر موسیقی کوک (به مدیریت رضا کریمی تبار) می‌باشد و پخش آن نیز از سوی پخش موسیقی «رها» (به مدیریت سپهر سعیدی) انجام خواهد شد.

سالار عقیلی چند آلبوم دیگر نیز در دست انتشار دارد که از آ« جمله می تواند به آثاری با آهنگسازی مازیار شاهی، پیمان سلطانی،نوید دهقان، کیوان ساکت و... اشاره کرد.

قصه باران, سالارعقیلی, آلبوم, آهنگ جدید, سنتی,
آمار بازدید : 1,422
تعداد نظرات (1)
?
نگار
8 سال و 59 روز و 6 ساعت و 53 دقیقه و 34 ثانیه قبل

ایوووووووووووللللللل

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500