ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 13 بهمن 1394 - ساعت 14:01:40
چاپ خبر

نخستین همکاری «سامی یوسف» با یک خواننده ایرانی

یک آلبوم موسیقی با صدای «سامی یوسف» و یک خواننده ایرانی منشر می‌شود.

نخستین همکاری «سامی یوسف» با یک خواننده ایرانی

به گزارش هنرآنلاین، آلبوم موسیقی "برکت" با صدای مشترک "پیام عزیزی" و "سامی یوسف" خواننده سرشناس جهان اسلام، اوایل ماه فوریه میلادی در سراسر جهان منتشر می‌شود.

آلبوم موسیقی "برکت" Barakah با صدای "پیام عزیزی" خواننده ایرانی و "سامی یوسف" خواننده سرشناس جهان اسلام اوایل ماه فوریه میلادی در سراسر جهان منتشر می‌شود و این نخستین همکاری این خواننده جهانی با یک خواننده ایرانی محسوب می‌شود که در آن دو آهنگ از آلبوم "با قدسیان 1" به نام‌های "یا رسول الله یا شای مدینه" به زبان کُردی و همچنین "مسلمانان" به زبان فارسی که قبلاً با صدای "پیام عزیزی" در ایران منتشر شده بود؛ در استودیویی در کشور امارات متحده عربی دوباره به صورت مشترک توسط این دو خواننده اجرا شده است.

"سامی یوسف" با شنیدن آهنگ‌های "یا رسول الله یا شای مدینه" و "مسلمانان" با صدای "پیام عزیزی" به این آثار خواننده ایرانی علاقه پیدا می‌کند و ماه گذشته از این خواننده کشورمان به شهر دبی دعوت به‌عمل آورد و در استودیویی در آنجا این دو آهنگ دوباره توسط این دو خواننده با همکاری گروه موسیقی این خواننده صاحب‌نام جهانی اجرا شد که در اوایل ماه فوریه میلادی در اختیار علاقمندان به موسیقی در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

آلبوم موسیقی "بارگاه" به زبان کردی به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی "ارسلان کامکار" و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، آخرین اثر صوتی "پیام عزیزی" است؛ این خواننده در چند سال گذشته دو آلبوم به نام‌ها‌ی "سه‌روکی دل" (رئیس دل) به زبان کردی و "خورشید مستان" به سه زبان فارسی، کُردی و عربی با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.

از دیگر کارهای وی می‌توان به آلبوم‌ "با قدسیان" با آهنگ معروف "الله مدد" به آهنگسازی "جلیل عندلیبی"، آلبوم‌ "لبیک" به آهنگسازی "مجتبی میرزاده" و آلبوم‌های "پیام عاشقان" و "ملکا" با همکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک ایران "علی پژوهشگر" و "پاشا هنجنی" اشاره کرد.

عزیزی تاکنون در کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و همچنین در اقلیم کردستان عراق به زبان‌های فارسی، کُردی و عربی کنسرت موسیقی برگزار کرده است.

سامی یوسف, پیام عزیزی, آلبوم برکت, موسیقی, اسلام,
آمار بازدید : 1,472
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500