ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394 - ساعت 15:26:50
چاپ خبر

آسرایی: جایزه جشنواره فجر بهترین هدیه به من و دوستانم بود

فریدون آسرایی می گوید اهدای جایزه بهترین آلبوم بخش موسیقی پاپ به آلبوم ˝عشق یعنى˝ بهترین هدیه به سال‌ها كار و تلاش او و دوستانش بود.

آسرایی: جایزه جشنواره فجر بهترین هدیه به من و دوستانم بود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بخش پاپ برای اولین بار برندگان جوایز مختلف شامل بهترین خواننده، آهنگساز و بهترین آلبوم معرفی شدند. یکی از این جوایز به فریدون آسرایی به عنوان بهترین آلبوم بخش موسیقی پاپ برای تازه‌ترین اثرش آلبوم "عشق یعنی" تقدیم شد.

آسرایی ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: جشنواره فجر بعد از گذشت بیش از سى سال براى اولین بار به موسیقى پاپ جایزه داد و این خبر بسیار خوبى براى كسانى بود كه در این بخش از موسیقى فعالیت می‌كنند.

وی افزود: به عبارتى موسیقى پاپ به رسمیت شناخته شد و موجودیت پیدا كرد.

او ادامه داد: اهدای تندیس بهترین آلبوم در این جشنواره به آلبوم "عشق یعنى" بهترین هدیه به سال‌ها كار و تلاش من و دوستانم بود كه آن را به هواداران تقدیم می‌كنم. این هدیه‌ ناچیز در مقایسه با محبت‌هاى آن‌ها چیزی نیست، چون آن‌ها هستند كه انگیزه بودنم در عرصه موسیقى را چندین برابر می کنند و از طرفى وظیفه‌ام را سنگین‌تر. از این تاریخ به بعد می‌بایست كارهاى بسیار بهترى تهیه كنم تا در حد و اندازه همین اثر باشد.

فریدون آسرایی, جشنواره فجر, موسیقی, پاپ, عشق یعنی, شب کوک, شبکه نسیم,
آمار بازدید : 845
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500