ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394 - ساعت 15:26:50
چاپ خبر

«لوتوس» در تدارک برگزاری کنسرت/ سینا سرلک در آمریکا می‌خواند

سرپرست گروه موسیقی «لوتوس» در تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه از احتمال برگزاری چند کنسرت به خوانندگی سینا سرلک در شهرهای آمریکا خبر داد.

 «لوتوس» در تدارک برگزاری کنسرت/ سینا سرلک در آمریکا می‌خواند

حمید بهروزی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر تازه ترین فعالیت های موسیقایی گروه «لوتوس» را اینگونه معرفی کرد: با همکاری سینا سرلک که خواننده ثابت گروه است در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری چند کنسرت در شهرهای آمریکا هستیم که این کار هم اکنون توسط سرلک در حال انجام است و بنا داریم طبق سنوات گذشته که این خواننده 6 ماه به آمریکا سفر خواهد کرد، برنامه ریزی های لازم را برای کنسرت انجام دهیم.

وی افزود: به هر حال برنامه ریزی و تدارک برای برپایی کنسرت در آمریکا نیازمند هماهنگی های بسیار فراوانی است که باید انجام شود از این جهت به محض قطعی شدن مکان و زمان اجراها اطلاع رسانی دقیق تری پیرامون این موضوع به مخاطبان از طریق رسانه ها انجام خواهد گرفت.

این نوازنده درباره برنامه‌های دیگر خود گفت: بنا دارم اردیبهشت ماه امسال کنسرت بی کلام از آلبوم «سفری تا روشنایی» را که چندی پیش منتشر شد در تالار رودکی برگزار کنم که در این کنسرت یاسمین شاه حسینی، کامران منتظری و بنده به عنوان نوازنده حضور داریم و تصور می کنم با توجه به محتوایی که برای برنامه در نظر گرفته ایم کنسرت قابل توجهی برای مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی باشد.

عضو گروه موسیقی «خورشید» به سرپرستی مجید درخشانی که در جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کردند درباره کیفیت برگزاری جشنواره امسال تصریح کرد: به نظر می آید این دوره از جشنواره به لحاظ نظم در برگزاری از درجه قابل قبول تری نسبت به سال های گذشته برخوردار بود، اما مهم ترین نکته که برای من جالب توجه بود حضور گروه های موسیقی خارجی با کیفیتی بود که اغلب توانستند رضایت مخاطبان را با اجراهایشان فراهم کنند.

بهروزی نیا در پایان گفت: من عضو دو گروه بین‌المللی «جاده ابریشم نو» و «ملودی برای دیالوگ» هستم و می دانم که گروه های خارجی از چه کیفیتی برخوردار هستند، از این جهت بر این باورم که اجراهای خارجی جشنواره امسال آثار مطلوبی بودند که امیدوارم در دوره های بعد نیز این چنین مورد توجه قرار بگیرند.

لوتوس, سیناسرلک, شهرزاد, آمریکا, کنسرت,
آمار بازدید : 976
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500