ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 - ساعت 13:13:55
چاپ خبر

تمام تمرکزم را برای بهتر شدن آلبوم می گذارم

اشکان صدیق آذر نوازنده جوان و سرشناس موسیقی الکترونیک که نام هنری «ashcome» را برای انجام فعالیت های هنری خود برگزیده است و سابقه همکاری با خوانندگان مطرح پاپ را در کارنامه کاری خود دارد، پس از انتشار قطعات موفق در مارکت های بین المللی این روزها درآستانه انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سبک الکترونیک قرار دارد به این بهانه گفت و گو کوتاهی را با این هنرمند خوش آتیه انجام دادیم.

تمام تمرکزم را برای بهتر شدن آلبوم می گذارم

-  آلبوم شما در چه مراحلی از تولید قرار دارد و آیا زمان دقیقی را برای انتشار آن در نظر دارید؟
به دلیل بروز برخی از مشکلات و همین طور وسواسی که من در تولید آثارم دارم تصمیم بر این شد تا زمان انتشار کمی به تعویق بیفتد. در حال حاضر آلبوم در مراحل میکس و مسترینگ قرار دارد و به امید خدا سعی ما براین است  که آلبوم طی دو ماه آینده منتشر شود.
 - در مورد روند و ادامه همکاری تان با شرکت «ایبلتون» کمی توضیح دهید و این که در آینده چه برنامه ای برای مخاطبان خود دارید ؟
من مدت یک سال است که آرتیست شرکت «ایبلتون» در ایران هستم. اما به طور رسمی نزدیک دوماه است، ایمیلی از طرف شرکت برای من ارسال شد که من آن را امضا و ارسال کردم. این همکاری بدین صورت است که قبل از انتشار ورژن جدید نرم افزار نسخه بتا برای تمامی آرتیست های این شرکت در سراسر دنیا فرستاده می شود و به دلیل این که من آرتیست این شرکت در ایران هستم جهت بررسی برای بنده هم فرستاده می شود و چنانچه نرم افزارهای تولید شده دچار نقص یا مشکل فنی باشند ما به شرکت گزارش می دهیم .و در حال حاضر هم در حال تولید یک ویدئو هستم که به زودی روی سایت رسمی شرکت «ایبلتون» قرار می گیرد.
- دلیل تاسیس سایت رسمی شما چه چیز بود؟
من و دوستانم نزدیک دوسال بود که در تکاپوی ایجاد این سایت باطراحی ساده و مینیمال بودیم. با همکاری دوست خوبم آقای «سعید گلریحان» این سایت را تاسیس کردیم . و کلیه آثاری که تا این لحظه از من منتشر شده است را روی سایت قرار دادیم وتلاش می کنیم در فواصل زمانی کوتاه سایت را به روز رسانی کنیم.
- به عنوان سوال آخر در حال حاضر با کدام خواننده پاپ همکاری دارید و به زودی چه قطعاتی از شما منتشر می شود؟
در حال مذاکره برای انجام چند همکاری هستم، اما چون هنوز به قطعیت نرسیده فعلا نمی توانم در این زمینه صحبتی داشته باشم. از آن جایی که استرس تولید آلبوم بسیار بالاست من تمام تمرکزم را برای هر چه بهتر شدن آلبوم گذاشته ام و به تک قطعات فکر نمی کنم انشاالله بعد از اتمام آلبوم با جدیت کارهای دیگر را پیگیری خواهم کرد.

 

منبع» موسیقی فارس

اشکان صدیق, نوازنده, موسیقی الکترونیک, پاپ,
آمار بازدید : 837
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500