ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 - ساعت 11:41:56
چاپ خبر

˝دخت پری‌وار˝ رونمایی شد / شهاب حسینی: آقای قربانی فیلم من با صدای شما به رستگاری رسید

آیین رونمایی تازه‌ترین اثر علیرضا قربانی روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

˝دخت پری‌وار˝ رونمایی شد / شهاب حسینی: آقای قربانی فیلم من با صدای شما به رستگاری رسید

مراسم رونمایی تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی با عنوان "دخت پری‌وار" به آهنگسازی مهیار علیزاده با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه موسیقی و سینما در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد. 

در ابتدای این برنامه، فردین خلعتبری آهنگساز که این بار در نقش مجری بود گفت: امروز به هزار و یک دلیل پذیرفتم که مجری برنامه باشم و این هم را می‌دانم که اصولاً نمی‌توانم مجری خوبی باشم، اما اگر امروز و الان اینجا هستم صرفاً دوستی و برادری من با علیزاده و قربانی است، چرا که حاضر نیستم مجری برنامه‌ای باشم که هماهنگی در آن وجود ندارد.

مهیار علیزاده آهنگساز این آلبوم هم گفت: حرف زیادی برای گفتن ندارم، فقط از همه عوامل تشکر ویژه دارم.

وی افزود نمی‌دانم در این آلبوم چقدر خوب توانستم ظاهر شوم، اما این آلبوم را ساختم تا حالم خوب شود و امید دارم این حال خوب به شنوندگان هم منتقل شود.

محمدعلی بهمنی شاعر صاحب‌نام موسیقی و ترانه‌سرای این آلبوم در ادامه جلسه گفت: آنچه می‌توانم در اینجا بگویم این است که عزیزانم علیرضا قربانی و مهیار علیزاده با تولید قطعه "پرده‌نشین" واقعیتی را مطرح کرد و آن نجات من از پرده‌نشینی بود. خوشحالم که امروز در مراسم رونمایی آلبوم "دخت پری‌وار" حضور پیدا کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم آینه روبه‌روی ما باشد.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون که جز مهمانان ویژه این برنامه بود هم گفت: اساساً نتیجه همکاری مهیار علیزاده و علیرضا قربانی باعث می‌شود که یک موسیقی تصویرساز در ذهن مخاطب به وجود بیاید. شما با شنیدن این موسیقی است که می‌توانید در یک سفر موسیقایی تخیل کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

حسینی ادامه داد: قطعه سوم این آلبوم یکی از آثاری است که من بعد از پایان تازه‌ترین فیلمم از آن استفاده کردم و علیرضا قربانی به من اجازه داد که در انتهای فیلم از این قطعه استفاده کنم. به هر ترتیب باید بگویم که آقای قربانی فیلم من با صدای شما به رستگاری رسید.

بعد از این سخنرانی‌ها دو نوازی سامان صمیمی و بهنام ابوالقاسم با کمانچه و پیانو اجرا شد.

علیرضا قربانی آخرین سخنران برنامه بعد از تشکر فراوان از حضار، گفت: از همه دوستانی که در مدت تولید آلبوم به ما کمک کردند بی‌نهایت ممنون هستم و امیدوارم از این پس با بررسی نقطه‌ضعف‌های این اثر ما را راهنمایی کنند.

عبدالله اسکندری، فرشته صدرعرفایی، کیوان ساکت، عبدالحسین مختاباد، مزدا انصاری، سهراب پورناظری، تهمورس پورناظری، علی جعفری پویان، رضا فرهادی، مدیا فرج نژاد، زکریا یوسفی، اصغر عربشاهی، الهام پاوه‌نژاد، رؤیا میرعلمی، آرین کشیشی، همایون نصیری، اشکان خطیبی، آزاده نامداری، شهرام توکلی، سیامک جهانگیری، هادی کاظمی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

علیرضاقربانی, دخت پری وار, شهاب حسینی, شهرزاد, محسن چاووشی,
آمار بازدید : 1,372
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500