ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - ساعت 13:08:38
چاپ خبر

˝حاجی فیروز˝ رونمایی شد / جواد انصافی: پشت این آلبوم یک تفکر خوب نهفته است

مراسم رونمایی آلبوم کیوان علی‌محمدی با نام ˝حاجی فیروز˝ سه‌شنبه 18 اسفندماه در برج آزادی برگزار شد.

˝حاجی فیروز˝ رونمایی شد / جواد انصافی: پشت این آلبوم یک تفکر خوب نهفته است

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، سومین آلبوم گروه روناک به سرپرستی کیوان علی‌محمدی صبح امروز در حالی در سالن برج آزادی رونمایی شد که دو تن از پیشکسوتان عرصه هنر مهمان این برنامه بودند. 

در ابتدای این نشست خبری کیوان علی‌محمدی سرپرست گروه، گفت: پدر من یک ارتشی بود و هنر در خانه ما وجود نداشت اما من از همان ابتدا شیفته این مقوله بودم و نوازندگی را از همان سنین پایین آغاز کردم. به امید خدا توانستم تا ب این لحظه سه آلبوم منتشر کنم. در آلبوم سوم تصمیم گرفتم تا در یک پک تمامی اقوام را دور هم جمع کرده و در یک قالب منتشر نمایم.

وی افزود: "حاجی‌فیروز" موسیقی اقوام مختلف است که با لباس و گویش‌های مخصوص به خودشان برای نوروز می‌خوانند. من از کسانی استفاده کردم که خود برگ شده آن شهر بوده ون به زبان و فرهنگشان مسلط باشند تا خدانکرده لهجه و قومی مورد تمسخر قرار نگیرد.

او ادامه داد: من در آلبوم از جواد انصافی و محمد جهان استفاده کردم و بابت این همکاری خوب از آن‌ها ممنونم. ما قرار بود از زنده‌یاد استاد پورعطایی هم در آلبوم بهره‌مند بشویم، اما اجل به ایشان مهلت نداد و در نهایت ما از صدای پسر ایشان در آلبوم استفاده کردیم.

در ادامه نشست محمد جهان خواننده بنام موسیقی جنوب در یک خط گفت: من همیشه شنونده خوبی بودم تا یک گوینده. تشکر ویژه از گروه روناک بابت این همکاری دارم.

جواد انصافی بازیگر که خود دستی در این آلبوم دارد، گفت: زمانی که برای حضور من در این آلبوم دعوت شد بسیار خوشحال شدم از اینکه حاجی‌فیروز یک نوع سیاه‌بازی محسوب می‌شود هم در این آلبوم حضور دارد. همان‌طور که می‌دانید این نوع از نمایش جزو نمایندگان بخش نمایش‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: این آلبوم که شامل موسیقی اقوام است با انتخاب حاجی‌فیروز توانسته نماینده از اقوام مختلف را در خود جای دهد. در کل به نظر من پشت این آلبوم یک تفکر خوب نهفته است.

آلبوم تصویری "حاجی‌فیروز" همراه با رقص‌های آئینی اقوام ایرانی به تهیه‌کنندگی کیوان علی محمدی و زهرا همتی با 12 تراک توسط شرکت "فروغ فلق" منتشر و پخش شد. 

کیوان علی محمدی, حاجی فیروز, جوادانصافی, برج آزادی, رونمایی,
آمار بازدید : 1,388
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500