ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 4 فروردین 1395 - ساعت 11:11:17
چاپ خبر

«حواست به من نیست» منتشر شد

اولین آلبوم رسمی بنیامین معمارنیا با نام حواست به من نیست منتشر شد.

«حواست به من نیست» منتشر شد

رادیوپدیده، بنیامین معمارنیا در این آلبوم از حضور شخصیت های صاحب نامی بهره برده است، و دکتر محمدرضا چراغعلی، شادمهر عقیلی، محسن یگانه در کنار بنیامین معمارنیا بعنوان آهنگساز و مهدی معظم و ذبیح ا... وحید و هیربد حسینی و شاهین یارعلی به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور دارند.
لازم بذکر است چندی پیش قطعه خیابونا که توسط محسن یگانه خواننده محبوب موسیقی پاپ برای بنیامین معمارنیا ساخته بود بصورت ماکت در فضای مجازی بصورت غیرقابل انتظار توسط افراد نامعلوم منتشر شد و موجب شد تا این اثر محسن یگانه این قطعه را با صدای خود و با کیفیت اصلی منتشر کند و قطعه ای دیگر با نام بسوی ستاره را برای معمارنیا بسازد که این اثر بزودی از سریال بسوی ستاره از شبکه 3 سیما منتشر خواهد شد.
در این آلبوم در مقابل اسم آهنگساز قطعه آینده نام شادمهر عقیلی ذکر نشده است و صرفا یک خط تیره کشیده شده است.
این خواننده پاپ در کاور آلبوم از محمدرضا چراغعلی ، رضا صادقی، محسن یگانه و شادمهر ع (شادمهر عقیلی) و مرتضی پاشایی تشکر کرده است.
ترانه های این آلبوم را علی ثابت قدم، سینا معمارنیا، ذبیح الله وحید، عرفان عدیلی، فاطمه شمیم، مینا معمارنیا، هدی شاهپوری را سروده اند.
 این آلبوم به همت موسسه نت هشتم و موج آرام با مجوز رسمی بصورت وسیع منتشر شده است و شبگرد، تشویش، چرا اومدی، مظنون، بمون با من، راهی به سوی ستاره، آینده، انتظار، دوستت دارم، تقدیر، حواست به من نیست قطعات این آلبوم را تشکیل داده اند.

بنیامین معمارنیا, حواست به من نیست, پاپ, موسیقی,
آمار بازدید : 1,124
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500