ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : دوشنبه 9 فروردین 1395 - ساعت 16:53:50
چاپ خبر

عیدانه گروه 7 در بندرعباس + عکس

قطعه جدیدمان بعد از تعطیلات نوروز منتشر میشود

دومین کنسرت نوروزی بندر عباس، با درخشش ستاره های گروه 7، در هفتمین شب فروردین به پایان رسید.

عیدانه گروه 7 در بندرعباس + عکس

رادیو پدیده – شاید تعداد هنرمندانی که با قطعاتی کم توانسته اند هوادارانشان را طی مدتی طولانی حفظ کنند اندک باشد، جالب است بدانید آنچه را که در کنسرتهای متعدد گروه 7 اتفاق می افتد.

هنرمندان گروهِ هفت، با اینکه تا کنون تنها دو آلبوم منتشر کرده اند (که انتشار آخرین آلبومشان به بیش از دو سال پیش برمی گردد) اما همیشه جزو پرطرفدارترین هنرمندان بودند و این را به راحتی می توان از استقبال مردم، از کنسرت های این گروه فهمید.

شروع کار این گروه محبوب با آلبوم «با تو می مونم» بود، آلبومی که قطعات خاطره انگیزی نظیر «ستاره»، «واست می میرم» و «یه لحظه چشماتو ببند»  در خود داشت، تواسنت در زمان انتشارش توجه بسیاری از مردمِ علاقه مند به موسیقی (بخصوص عاشقانه ها و احساسی) را به خود جلب کند.

پس از آن امیر و آرش قنادی و کیارش پوزشی (بجز تک آهنگهایی که تعداد آنها هم زیاد نیست) تنها یک آلبوم دیگر منتشر کردند، مجموعه ی دوم قطعات گروه هفت، «دوست دارم» نام داشت، غالب این آلبوم از قطعات عاشقانه و ریتمیکی نظیر «یه راهی پیش روم بذار»، «همش به تو فکر میکنم» و «دوست دارم» تشکیل شده بود، البته درکنار اینها آهنگهای احسایی چون «خواهش» و «عشق من» هم نیز حضور موفقی داشتند و بخوبی جواب مخطبان احساساتی این گروه را دادند.

این گروه محبوب که در هفتمین شبِ نوروز مهمان مردم خونگرم بندر عباس بودند با آهنگ مشهور «من بی تو میمیرم» روی استیج هتل هرمز رفتند تا شب خاطره انگیز دیگری را برای جمعیت بالغ برا 1200 نفری که بلیت کنسرت را تهیه کرده بودند رقم بزنند.

(استقبال بیش از 1200 نفری مردم از این کنسرت درحالی بود که گروه هفت، پیش از این 2 بهمن 94 هم در بندر عباس برنامه اجرا کرده بود)

به هر ترتیب این گروه یک بار دیگر ثابت کرد که اگرچه تعداد قطعاتشان کم است، اما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با همان قطعات گذشته هم می توانند تا مدتها سالنهای کنسرتشان را پر کنند. البته گفتنی است که این گروه ویژگی های منحصر بفرد جالبی هم دارد، امیر و آرش قنادی و کیارش پوزشی همراه بَند حرفه ای شان همواره با همان آهنگ های قدیمی اجراهای متفاوت و جذابی را ارائه داده اند.

گروه سون پس از «من بی تو میمیرم» کنسرت هفتمین شب سال جدید را با آهنگهایی چون «خواهش»، «نرو خواهش میکنم»، «باور»، «همش به تو فکر میکنم» و «یه راهی پیش روم بذار» ادامه داد، کمی که از زمان کنسرت گذشت نوبت به مژدگانی تازه ی گروه هفت رسید، آهنگی منتشر نشده که قرار است حالا در حضور هواداران اجرا شود! آن هم با نوازندگی هر 3 خواننده ی گروه! (امیر قنادی – گیتار)، (کیارش پوزشی – کیبورد) و (آرش قنادی – پیانو) که نشان دهنده تسلط این گروه نسبت به دیگر خواننده ها در اجرای قطعه منتشر نشده خود میباشد.

پس از اجرای عیدانه ی گروه 7 برای هواداران، نوبت به آهنگ «من عاشقت میشم» رسید، این قطعه هم همچنان منتشر نشده اما چندین بار در کنسرتهای مختلف اجرا شده و برای مخطبان این گروه آهنگی آشناست، زمان اجرای این قطعه فضای کنسرت به حدی احساسی شد که شاید تقریبا همه مردم داشتند از این اجرا فیلم می گرفتند و با چراغهای مبایلشان محیط کنسرت را مثل آسمانِ آن شب ستاره باران می کردند.

پس از قطعه «من عاشقت میشم» اعضای گروه به اجرای قطعه شاد «ادعا» پرداختند و بعد از آن وقت اجرای قطعات خاطره انگیزی نظیر «واست میمیرم» و «ستاره» سر رسید، با اجرای این دو آهنگ بار دیگر فضای کنسرت احساسی شد و بار دیگر همه به استیج محوطه سرباز هتل هرمز خیره شدند.

در پایان هم نوبت به کارِ شاد و پر انرژی گروه هفت (دوست دارم) رسید، با اجرای این آهنگ بار دیگر شور و هیجان محیط کنسرت را فرا گرفت و پس از این آهنگ دومین کنسرت گروه سون در نوروز هم با موفقیت به پایان رسید.

گفتنی است، عیدانه ای که گروه هفت در بندر عباس اجرا کردند، با اظهار آرش قنادی قرار است پس از تعطیلات نوروز منتشر شود.

 

خبرنگار و عکاس: قائم شهمرادی

عکاس دوم: مرتضی ذاکری

گروه سون,کنسرت بندرعباس,عیدانه گروه سون
آمار بازدید : 1,398
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500