ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 14 فروردین 1395 - ساعت 15:51:43
چاپ خبر

شجریان به اروپا می‌رود/ از سرگیری کنسرت‌های «هوای گریه»

همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی بعد از برگزاری کنسرت شهرستان رشت و سفر به اروپا برای برپایی چند برنامه زنده ، تور کنسرت های «هوای گریه» را در شهرستان ها از سر می گیرد.

 شجریان به اروپا می‌رود/ از سرگیری کنسرت‌های «هوای گریه»

محمدحسین توتونچیان تهیه کننده مجموعه کنسرت های «هوای گریه» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و در ادامه تور کنسرت های «هوای گریه»، همایون شجریان روزهای پنجشنبه نوزدهم و جمعه بیستم فروردین ماه در سالن یادگار امام (ره) شهرستان رشت برنامه هایی را اجرا می کند و این خواننده بعد از برپایی این کنسرت‌ها، مجموعه برنامه‌هایی را در چند شهر اروپا برگزار می کند و سپس با حضور در ایران کنسرت های «هوای گریه» را در چندین شهرستان از سر خواهد گرفت.

وی افزود: تور کنسرت‌های «هوای گریه» در ایران و بعد از سفر اروپا تقریبا بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و تا آنجا که برنامه ریزی شده غیر از اصفهان و یزد در تمامی شهرهای کشور که قابلیت اجرای کنسرت در آنها وجود دارد، کنسرت را برگزار می کنیم. البته ما علاقه مند بودیم که در شهرهای اصفهان و یزد کنسرت برگزار کنیم اما چون در این شهرستان ها در حوزه نوازندگان خانم با موانعی روبه رو هستند از این جهت با عرض شرمندگی نمی توانیم میزبان علاقه مندان پر مهر اصفهانی و یزدی باشیم.

این تهیه کننده در پایان با بیان اینکه تور کنسرت های «هوای گریه» برنامه ای مشتمل بر اجرای آثار منتخب آلبوم های «نسیم وصل» و «با ستاره ها» است، توضیح داد: تور کنسرت «هوای گریه» تاکنون در شهرهای بجنورد، قوچان، اردبیل، اراک، بهبهان و اهواز برگزار شده است.

همایون شجریان که طی سال های اخیر از جمله خوانندگان پرکار موسیقی ایرانی است، چندی پیش در بخش جایزه بهترین آلبوم موسیقی ایرانی از سال ۹۲ تا ۹۴ در جشنواره موسیقی فجر برای خوانندگی در آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» مورد تقدیر گرفت. این خواننده با همین آلبوم به آهنگسازی تهمورس پورناظری مجموعه کنسرت های «چرا رفتی» را نیز در سراسر کشور برگزار کرده بود.

همایون شجریان, استادشجریان, محمدرضاشجریان, اروپا, هوای گریه, کنسرت,
آمار بازدید : 961
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500