ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : چهارشنبه 1 مهر 1394 - ساعت 13:10:16
چاپ خبر

آغوش امن برای 175 شهید غواص

رضا صادقی یاد شهدای غواص را با آغوش امن گرامی می دارد.

آغوش امن برای 175 شهید غواص

رادیو پدیده_ در نخستین روز فصل پائیز رضا صادقی با همکاری سازمان بسیج صدا و سیما همزمان با فرارسیدن آغاز هفته دفاع مقدس، آهنگ زیبای آغوش امن با صدای رضا صادقی در در رثای 175 شهیددای غواص منتشر کرده است. نماهنگ این کار با همکاری سفیر فیلم است و ملودرامی غمگین از شهدای قواص و یک مادر شهید را به نمایش می گذارد

ترانه سرایی این کار توسط یاحا کاشانی و تنظیم این اثر کاریست از شجاعت شفایی و ملودی این قطعه توسط فرشید ادهمی ساخته شده است.

رضا صادقی  که به تازگی جدیدترین آلبوم رسمی خود را به نام فقط گوش کن منتشر کرده است ، خبر انتشار چندین قطعه ی خود را در آینده ای نزدیک داد .

این خواننده موسیقی پاپ در تماسی تلفنی با رادیو پدیده از آماده سازی آثار جدید خود با همکاری هنرمندان به نامی چون حسین متولیان، سید محمد کاظمی، مریم دلشاد، نیکان ابراهیمی، فرشید ادهمی خبر داد و البته نظرات مثبتی را برای آثارش پیش بینی میکند .
رضا صادقی که سابقه ی دو دهه فعالیت فرهنگی خود را امسال پشت سر می گذارد گفت که این قطعات را از طریق سایت های معتبر و رسمی داخل کشور منتشر خواهد کرد واز وبسایت های غیر مجاز مانند رادیو جوان و شبکه های ماهواره ای درخواستکرد تاضمن حذف آثار منتشر شده قبلی آثار جدید را در این مراکز منتشر نکنند.

رضا صادقی بزودی قطعه جدیدی با نام ققنوس را منتشر می کنند که باز آفرینی یکی از قطعات خود در اوایل دهه هشتاد است.

لازم بذکر است کنسرت جدید رضا صادقی در تهران در اواخر پائیزو در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با همکاری موسسه ی آوای هنر برگزار خواهد شد.

آمار بازدید : 1,099
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500