ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 22 فروردین 1395 - ساعت 14:57:58
چاپ خبر

پیام نواده مولانا برای شجریان و کیارستمی / من در مقدس‌ترین مکان جهان برای شفای این دوستان دعا می‌کنم

بیست و دومین نواده مولانا و قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی مولانا (در قونیه) از مکه مکرمه برای محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی آرزوی سلامتی کرد.

پیام نواده مولانا برای شجریان و کیارستمی / من در مقدس‌ترین مکان جهان برای شفای این دوستان دعا می‌کنم

به گزارش هنرآنلاین، اسین چلبی در متنی که از مکه مکرمه فرستاده و توسط فروزنده اربابی، عضو ایرانی بنیاد مولانا، از ترکی استانبولی به فارسی ترجمه شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته، نوشته است:

"بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ساقی دلدار تویی، چاره بیمار تویی، شربت شادی و شفا زود به بیمار بده

ملت عزیز و فرهنگ‌ساز ایران

نوروز را به ایرانیان عزیز و دوستان خوبم در جای جای کشور باستانی ایران تبریک می‌گویم. از طرف همه شما مردم میهمان‌نواز ایران در مکه مکرمه نایب‌الزیاره هستم. در این مکان مقدس خبردار شدم که دو هنرمند خلاق که یکی تاریخ را می‌سراید و دیگری زندگی را به تماشا می‌گذارد بیمار هستند. از صمیم قلب برای دو هنرمند ارزنده محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی آرزومند صحت و سلامت هستم.

این دو هنرمند برجسته، جهانی را به تحسین واداشته‌اند و میلیون‌ها انسان در ایران و جهان برای بهبودی‌شان دست به دعا بلند کرده‌اند و من نیز در مقدس‌ترین مکان جهان برای شفای این دوستان هنرمند مشغول دعا هستم. در خاتمه از این دو دوست هنرمندم تقاضا می‌کنم که بعد از بهبودی، دعوت ما خانواده حضرت مولانا جلال‌الدین را قبول کرده و به قونیه، شهر عاشقان، شهر مولانا و پایتخت عرفان دنیا تشریف بیاورند و در منزل خاندان مولانا دوران نقاهت را سپری کنند.

اسین چلبی، قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی مولانا - مکه مکرمه"

محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به سرطان مبتلاست و عباس کیارستمی فیلم‌ساز مطرح در عرصه بین‌المللی مدتی است که در پی ناراحتی گوارشی و دو عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

مولانا, نوه, قونیه, عباس کیارستمی, محمدرضاشجریان, مکه, دعا,
آمار بازدید : 1,154
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500