ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 30 فروردین 1395 - ساعت 11:28:42
چاپ خبر

مجوزی برای آلبوم و کنسرت عباس قادری صادر نشده است

مدیرکل دفتر موسیقی در پی اعلام برخی خبرها مبنی بر انتشار آلبوم «قسم» به خوانندگی عباس قادری تاکید کرد هیچ گونه مجوزی از سوی این نهاد برای تولید، انتشار و توزیع این اثر صادر نشده است.

مجوزی برای آلبوم و کنسرت عباس قادری صادر نشده است

فرزاد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتشار خبری مبنی بر توزیع آلبومی با عنوان «قسم» به خوانندگی عباس قادری و برگزاری کنسرت این خواننده توضیح داد: صراحتا اعلام می کنم که هیچ گونه درخواستی مبنی بر تولید این آلبوم به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرسیده و طبیعتا دفتر موسیقی نیز هیچگونه مجوزی برای انتشار و توزیع این آلبوم با عنوان خواننده مورد نظر صادر نکرده است.

وی در پایان درباره برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی این آلبوم بیان کرد: برخورد با توزیع کنندگان آلبومی که حتی درخواستی هم برای تولید آلبوم خود به دفتر موسیقی نداده اند موضوع دیگری است که یقینا مراجع قانونی پیگیر آن خواهند بود، اما بنده باز هم تاکید می کنم که نه درخواستی به دفتر موسیقی برای تولید این آلبوم ارائه شده و نه ما مجوزی را در این مورد صادر کرده ایم.

طی روزهای گذشته عباس قادری خواننده قدیمی در برخی از سایت ها و فضای مجازی از انتشار آلبوم جدید خود به نام «قسم» خبر داده بود. وی همچنین با انتشار ویدیویی اعلام کرده بود که به زودی در تهران کنسرتی برگزار خواهد کرد.

یکی از نکات جالب توجه این اتفاق مصاحبه شهرام قادری فرزند این خواننده بوده که در گفتگو با یکی از رسانه های رسمی بیان کرده بود: «تمام مراحل تولید این اثر در خارج از کشور انجام شده است ولی پس از تولید در برخی فروشگاه‌های تهران ارائه و توزیع شده است.»

کنسرت, مجوز, آلبوم, عباس قادری, قسم,
آمار بازدید : 1,104
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500