ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 - ساعت 15:39:12
چاپ خبر

با اعلام محمدرضا خانزاده

برنامه کنسرت های پیش روی اکسیر نوین اعلام شد

از سوی مدیریت اکسیر نوین برنامه کنسرت های پیش روی جهانبخش، حامی، مدرس، صفوی در تهران اعلام شد.

برنامه کنسرت های پیش روی اکسیر نوین اعلام شد

رادیو پدیده، شرکت اکسیر نوین برگزاری کنسرت های بابک جهانبخش، بهنام صفوی،شهرام شکوهی،حامی، سامان جلیلی، سعید مدرس، کامران رسول زاده را در برنامه خود دارد.

مدیر شرکت اکسیر نوین که در زمینه تهیه کنندگی کنسرت و آلبوم های موسیقی موفق عمل کرده با انتشار عکسی در اینستاگرام تاریخ کنسرت های تهران چند خواننده که زیر نظر این شرکت هستند را اعلام کرد.

طبق اعلام محمدرضا خانزاده ،  سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۲۸ام اردیبهشت ماه میزبان حمید حامی و طرفدارانش میباشد.
حامی که سال گذشته پس از گذشت ۵سال اولین کنسرت خود را به تهیه کنندگی شرکت اکسیرنوین به روی صحنه برد وهمانطور که انتظار میرفت در ساعات اولیه بلیط فروشی، بلیط های کنسرت این خواننده به فروش رسید.

بابک جهانبخش که از سال 91 قراردادی طولانی مدت با این شرکت دارد، و اخرین کنسرت تهران او ، درتاریخ ۳۰ام بهمن ماه ۹۴  در قالب جشنواره موسیقی فجر بود، هواداران خود را بیش از این منتظر نذاشت و  همانند گذشته در ۲روز  متوالی ۴سانس اجرا را به روی صحنه میبرد . این درحالیست که هنوز تاریخ قطعی انتشار البوم جدید او معلوم نیست و اجرای قطعاتی از البوم جدید وی در این ۴سانس، در حاله ای از ابهام قرار دارد.
بهنام صفوی که البومش توسط شرکت اکسیرنوین در دست انتشار است ، ۳۱ اردیبهشت ماه میزبان هوادارانش است تا با وجود بیماری باز هم برای دوست دارانش بخواند. ۱۷ام مهر ماه اخرین اجرای تهران بهنام صفوی بود که به همت شرکت اکسیر نوین تدارک دیده شده بود. ظاهرا قطعاتی از البوم جدید این خواننده در این کنسرت اجرا خواهد شد.

سامان جلیلی و شهرام شکوهی هم جزو خوانندگانی هستند که اجراهای آنها به تابستان موکول شده است.
سعید مدرس، خواننده ی خوب کشور که هرسال محدود کنسرتی را برگذار میکند و پس از انتشار البوم ساحل چمخاله چندین ترک را منتشر کرد که اخرین آن تک اهنگ دل میباشد و در تاریخ ۱ خرداد به روی صحنه میرود.
خانزاده ضمن اعلام تاریخ این اجراهااز برگزاری اجرای ویژه ی کامران رسول زاده در تابستان و همکاری با 3 خواننده ی دیگر بدون ذکر نام اشاره کرد.

خبر: شکیبا پوران پیر

آمار بازدید : 1,471
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500