ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 - ساعت 14:44:06
چاپ خبر

اولين آلبوم گروه «دال» منتشر مى‌شود

گروه «دال» که موزیک ویدئوى این گروه با نام «آوازم را مى رقصیدى» با همراهى داریوش آذر (نوازنده گروه پالت) به عنوان خواننده مهمان، در فضاى مجازى با استقبال خوبى روبه رو شد، به زودى اولین آلبوم خود را با نام «گذر اردیبهشت» توسط «نشر و پخش جوان» منتشر مى کند.

اولين آلبوم گروه «دال» منتشر مى‌شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، امین هدایتی خواننده گروه «دال» در این رابطهمى گوید: «تمامی مراحل اخذ مجوزهای لازم و میکس و مستر آلبوم گروه «دال» طی شده و آلبوم «گذر اردیبهشت» آماده انتشار است که به زودی تاریخ دقیق رونمایی و جشن امضای این آلبوم اعلام مى‌شود.»
گروه «دال» که در حوزه موسیقى تلفیقی فعالیت مى کند، در اسفند سال ۹۲ شکل گرفت و اولین قطعۀ خود را ابتدای فروردین ۹۳ با نام «آوازم را می‌رقصیدی» و قطعۀ «گذر اردیبهشت» را اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر کرد که قطعه‌ای عاشقانه در فضای بهار است.
«لحظه‌ها را انتظارم» آخرین قطعۀ منتشرشده «دال» در فضای مجازی است که پائیز ۹۳ در اختیار مخاطبان قرار گرفت و در همان دوره آهنگی برای تیتراژ فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» کمال تبریزی، تنظیم و ساخته شد. این قطعه در جشنوارۀ فیلم فجر سال ۹۳ با نمایش این فیلم، منتشر شد که اولین فعالیت گروه «دال» در فضای رسمی موسیقی محسوب می‌شود.

گروه «دال» را امین هدایتی (خواننده)، شایان شکرابی (پیانو)، میلاد سعدی و یزدان بهمنی (سازهای کوبه‌ای) و غزل مهدوی  (ترانه سرا) تشکیل مى‌دهند که در این آلبوم آرش آذر (بالابان)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و آرین کشیشی (کنترباس و گیتار باس) این گروه را همراهی کرده‌اند.

گروه دال, آوازم را میرقصیدی, داریوش اذر, گروه پالت,
آمار بازدید : 1,817
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500