ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 - ساعت 14:44:06
چاپ خبر

از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر هفته با موسیقی

گروه‌ مهتاب رو، فرزاد فرزین و محمد قلی‌پور در روز پایانی هفته در تهران روی صحنه می‌روند

از بدلکاری در کنسرت فرزاد فرزین تا اجرای گروه شصت / آخر هفته با موسیقی

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، آخر هفته سالن‌های اجرا در تهران میزبان چند گروه موسیقی خواهند بود.

فرزین و یک پرفورمنس سینمایی- موسیقایی

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین کنسرت خود تصمیم دارد یک پرفورمنس سینمایی- موسیقایی اجرا کند.

در این کنسرت که دکوپاژ سینمایی آن برگرفته از حرکات بدلکاری است، فرزین قصد دارد با استفاده از جذابیت‌های تصویری سینما فضایی متفاوت را برای مخاطبان خود رقم بزند و تعدادی از چهره‌های شاخص سینما و تئاتر هم در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

فرزین در این کنسرت قصد دارد برای اولین بار قطعاتی از آلبوم "شش" را اجرا کند.

کنسرت فرزاد فرزین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۹ اردیبهشت هر روز در دو سئانس ساعت 18:30 و 21 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

محمد قلی‌پور با ˝گروه شصت˝ در راه ایوان شمس

محمد قلی‌پور خواننده پاپ با همراهی گروه ارکستر "شصت" پنجشنبه 9 اردیبهشت در ایوان شمس دو سئانس 18:30 و 21 برنامه اجرا می‌کند.

مهدی قدیمی درام، آرن خاچاطوریان تومبا و پرکاشن، حمید صالح گیتار الکتریک، پژمان مصیر گیتار کلاسیک، سوان سرکیسیان کیبورد، مهدی رنجبر ویولن، پژمان کریمی بوزوکی، آرتورآواساپیان ساکسیفون و محمد پورجعفری به‌عنوان نوازنده گیتار باس و سرپرست ارکستر شصت با قلی‌پور همکاری خواهند کرد.

خواننده جوان در این کنسرت که دومین اجرای زنده او در تهران محسوب می‌شود، گلچینی از آلبوم و تک آهنگ‌های خود را اجرا خواهد کرد.

گروه "مهتاب رو" در تهران روی صحنه می‌رود

گروه موسیقی "مهتاب رو" پنجشنبه 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 در تالار رودکی کنسرت "اینجا روزها" را برگزار می‌کند.

وصال عرب‌زاده سرپرست گروه موسیقی "مهتاب رو" با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: خوشبختانه این فرصت برای گروه ما پیش آمد که بعد از دوری هشت ساله از اجرای زنده در تالار رودکی بتوانیم با گروه "مهتاب رو" کنسرتی را در این مکان برگزار کنیم که به نوعی سرآغازی برای فعالیت‌های دیگر ما است. در سال‌های قبل عمده توجه و تمرکز ما برای اجرای زنده محدود به چند اجرا در شهرستان‌ها بود ولی امیدواریم بتوانیم فصل جدیدی از اجراهای زنده در تهران را هم داشته باشیم.

وی درباره کنسرت پیش رو کرد: در بخش اول کنسرت که در دستگاه همایون اجرا می‌شود قطعاتی از اشعار شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، سید علی صالحی، ابوالفضل کمالی و دو کلام از بنده با نگاهی امروزی به موسیقی اصیل ایرانی اجرا می‌شود. در بخش دوم نیز چند قطعه بر اساس اشعار شاعران کلاسیک از جمله عطار، حافظ و سعدی اجرا می‌شود که پنج قطعه این آثار به آهنگسازی من و دو قطعه نیز به آهنگسازی هومان رومی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی "مهتاب رو" در معرفی اعضای ارکستر گفت: بهادر صحت خواننده، مرجان بنایی هم‌خوان، ارژنگ فرامرزی، آرش سعیدیان عود، مهرناز دبیرزاده سازهای کوبه‌ای، هومان رومی کمانچه و بنده سه‌تار گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهیم. آنچه برای من در این کنسرت‌ها مهم است تأکید بر رویکردهای عجیب و متفاوت نیست. گروه ما در این کنسرت فقط تلاش می‌کند بنا به مقتضیات زندگی همه ما بیان موسیقایی خود را ارائه کند که گاه ممکن است متفاوت نیز به نظر آید به همین جهت بنده هیچ‌وقت تلاش نکردم تا حتماً نگاه نویی به ماجرا داشته باشم، آنچه برای من مهم است حس و حال و متفاوتی است که امیدوارم مخاطب با آن همراه شود.

بدلکاری, فرزادفرزین, محمدقلی پور, گروه مهتاب رو, کنسرت, تهران,
آمار بازدید : 993
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500