ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - ساعت 13:08:15
چاپ خبر

روایت شهرام ناظری از لغو کنسرت مجوزدار خود / عکس یک روزنامه ایران شد

شهرام ناظری می گوید نیشابور یکی از مهم‌ترین مراکزِ تمدنِ ایران است و برگزار نشدن کنسرت در آن اتفاقِ ناخوشایندی است که در این مدت رخ داده است.

روایت شهرام ناظری از لغو کنسرت مجوزدار خود / عکس یک روزنامه ایران شد

به گزارش هنرآنلاین: به نقل از ایران، شهرام ناظری روز گذشته در حاشیه مراسم نکوداشت خبر از لغو کنسرت خود در نیشابور داد. او درباره این اتفاق گفت: ما تمامی مجوزها را از مدت‌ها قبل از تمامی نهادهای قانونی دریافت کرده بودیم و قرار بود روز شنبه – اول خرداد ماه- در ادامه‌ تور کنسرت‌های ناگفته، این برنامه را در نیشابور به اجرا درآوریم که این مسأله امکان‌پذیر نشد و برنامه را لغو کردند.

او همچنین به این مسأله اشاره کرد که نیشابور تنها شهری از خراسان بزرگ بود که در سال‌های گذشته امکان برگزاری کنسرت در آن وجود داشته و حالا این اتفاق نیز رخ نمی‌دهد: درهای نیشابور نیز برای برگزاری کنسرت بسته شده است، با اینکه همه‌چیز برای برگزاری کنسرت ما آماده بود؛ اما این اتفاق رخ نداد و اجازه برگزاری برنامه را به ما ندادند.

خواننده پیشکسوت موسیقی ایران همچنین به این مسأله اشاره دارد که نیشابور یکی از مهم‌ترین مراکزِ تمدنِ ایران است و برگزار نشدن کنسرت در آن اتفاقِ ناخوشایندی است که در این مدت رخ داده است.

این همان دغدغه‌ای است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به آن اشاره داشته و در حاشیه همایش شاهنامه با اشاره به این موضوع که لغو کنسرت‌های موسیقی در استان خراسان رضوی بیشتر از نقاط دیگر کشور رخ می‌دهد، گفته است: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای کنسرت‌های موسیقی در خراسان رضوی مجوز می‌دهد و حمایت هم می‌کند، به همین خاطر از استانداران و فرمانداران تقاضا داریم حمایت کنند تا این کار به نحو مطلوب انجام شود.

این در حالی است که در روزهای گذشته در کنار اعتراض وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی وزارتخانه، خانه موسیقی نیز در بیانیه شدیداللحنی به لغو کنسرت کیهان کلهر اعتراض کرده بود و اهالی موسیقی امیدوار بودند با ورود وزیر و نامه نگاری با رئیس قوه قضائیه مشکل حل خواهد شد.

شهرام ناظری, کیهان کلهر, نیشابور, لغو, کنسرت, مجوز,
آمار بازدید : 987
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500