ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - ساعت 14:01:26
چاپ خبر

قطعه‌ای که حسین علیزاده به برادر شهید کیهان کلهر تقدیم کرد

حسین علیزاده در کتاب ˝ده قطعه برای تار˝، قطعه ˝سوگ˝ را که در تیتراژ سریال ˝زیر تیغ˝ نیز مورد استفاده قرار گرفت، به کامران کلهر تقدیم کرده است.

قطعه‌ای که حسین علیزاده به برادر شهید کیهان کلهر تقدیم کرد

به گزارش هنرآنلاین به نقل از فارس، سریال "زیر تیغ" تنها مجموعه تلویزیونی است که حسین علیزاده کار آهنگسازی آن را انجام داده است.

آلبوم موسیقی متن این سریال را نیز انتشارات ماهور منتشر کرده است. در این آلبوم حسین علیزاده به عنوان آهنگساز و نوازنده تار و سه تار، نیما علیزاده تار و رباب، صبا علیزاده کمانچه و قیچک، علی بوستان عود و سه تار، پیام جهانمانی تار، راحله برزگری آواز بدون کلام، پوریا اخواص آواز (بیداد) حضور دارند.

همچنین در این آلبوم رضا عسگرزاده سازهای کوبه‌ای، مجید اسماعیلی ویولنسل، بردیا کیارس ویولن و ویولن آلتو، پاشا هنجنی نی، حسین بهاربین آواز (شوق یوسف) و علی رحیمی تمبک، به عنوان هنرمندان میهمان مشارکت داشته‌اند.

سریال "زیرتیغ" به کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، کورش تهامی، سیاوش تهمورث و الهام حمیدی در زمستان سال 85 از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

حسین علیزاده در کتاب "ده قطعه برای تار"، قطعه "سوگ" که در تیتراژ سریال "زیر تیغ" نیز مورد استفاده گرفت را به شهید کامران کلهر (برادر کیهان کلهر) تقدیم کرده است.

حسین علیزاده, ده قطعه برای تار, کیهان کلهر, زیرتیغ, کامران کلهر, شهید,
آمار بازدید : 1,112
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500